۲۸ تير ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۸۱۲۷۸
آیت الله موسوی جزایری:

آگاهی بخشی وظیفه مهم رسانه ملی است

خبرگزاری رسا ـ نمانیده ولی فقیه در خوزستان، صدا و سیما را تنها رسانه‌ای که می‌تواند در برابر تهاجم فرهنگی رسانه‌های بیگانگان مقابله کند، معرفی کرد.
آيت الله موسوي جزايري، نماينده ولي فقيه در خوزستان، امام جمعه اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت‌الله سید‌محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، شب گذشته در آیین بهره‌برداری از 62 پروژه رادیویی و تلوزیونی صداو سیمای مرکز خوزستان اظهار داشت: امروز همه مردم متوجه حملات و تهاجم فرهنگی که از سوی دشمن صورت می‌گیرد، هستند و آگاهانه در حال مقابله با این تهاجمات برخواسته‌اند.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به این‌که در میدان جنگ فرهنگی صدا و سیما مهم‌ترین رسالت را بر عهده دارد، گفت: اطلاع‌رسانی، آگاهی بخشی و نیز تأمین خوراک فکری و روحی مردم از وظایف رسانه ملی است و باید در این زمنیه به صورت جدی کار شود.

رییس شورای حوزه علمیه خوزستان تصریح کرد: همه دستگاه‌های فرهنگی موظف هستند همچون صدا و سیما خوراک روحی و فکری جامعه را تأمین کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به شرافت روح و جسم تصریح کرد: این دو مقوله هر دو شرافت قابل توجه‌ای دارند؛ اما شرافت روح بیشتر است و باید با تمام توان از آلودگی روح و فکر مقابله کرد.

وی با تأکید بر این‌که مردم ایران امروز در جنگ فرهنگی با رسانه‌های مسموم بیگانه هستند، اظهار داشت: اغواگری‌های رسانه‌های بیگانه نمی‌تواند جمهوری اسلامی را با مشکل روبه رو کند به دلیل این‌که مردم ایران شرافت روحی دارند و هر روز قوی‌تر از روز گذشته در مقابل اقدامات مسوم این‌گونه رسانه‌ها می‌ایستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اقدامات صدا و سیمای خوزستان را در سال‌های اخیر رضایت بخش عنوان و خاطر‌نشان کرد: صدا و سیما رسالت سنگینی در زمینه مبارزه با رسانه‌های غربی دارد بر همین اساس باید گسترش پوشش شبکه در راستای خدمت به مردم، ایجاد نشاط و شادابی و همچنین ارتقا و آگاهی‌های مردم باشد./945/پ203/س
ارسال نظرات