۰۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۸۱۵۷۰
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

قدرت ایمان برتر از قدرت هسته ای است

خبرگزاری رسا ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: قدرت به انرژی، بمب وسلاح هسته ای وابسته نیست؛ بلکه قدرت ایمان و حضور مردم در مساجد به منزله قدرت است.
2/ حسيني وزير ارشاد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سید محمد حسینی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در جمع فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، تصریح کرد: زمینه های بسیاری برای کارهای فرهنگی ایجاد شده و اعضای کانون های فرهنگی مساجد می توانند در جهت رشد و بالندگی گام های بلندتری را بردارند.

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی گفت: مساجد از قبل انقلاب پایگاه مقابله با رژیم نظام شاهی و دولت های غاصب و در اوایل انقلاب به عنوان پشتوانه جبهه های جنگ بوده است؛ واکنون به عنوان مرکز مقابله با جنگ نرم دشمن شناخته شده و این باعث ترس و هراس در دشمن شده است.

وی مسجد را پایگاهی برای تفکر و مقابله با مشکلات عنوان کرد و ادامه داد: در زمینه های توسعه فکری، از نظر کیفی وکمی قدم های بزرگی برداشته است.

حسینی با بیان اینکه تعداد کانون های فرهنگی مساجد از مرز هشت هزار گذشته است، اظهار داشت: یکی از دلایلی که دشمن ترور وبمب گذاری خود را در مساجد انجام می دهد احساس نگرانی از ایجاد سنگر مسجد است؛ همانند ترور هایی که در مساجد شیعیان اتفاق می افتد و عوامل تروریستی با لباس اسلام و درقالب وهابیت در صدد در هم شکستن صفوف مسلمانان هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه هدف دشمن از باز نگهداشتن پرونده هسته ای ایران اعمال فشار است، اظهار داشت: تنها عامل بازدارنده دشمن ازحمله، ایمان افراد مسجدی است و کشورهای غربی وآمریکا اگر می توانستند حمله نظامی کنند قطعا حمله می کردند.

وی با اشاره به اینکه تنها ایران است که توانسته پرچم اسلام را بالا نگه دارد و امروز همه کشورها برای نابودی اسلام و مسلمان هم پیمان شده اند، خاطر نشان کرد: وجود شبکه های فارسی زبان با برنامه هایی جذاب برای ایجاد تزلزل و تخریب افکار شیعیان است و دشمن با حمله فرهنگی و تخریب فرهنگ، قصد تضعیف ایمان و درهم شکستن صفوف مسلمانان را دارد.

حسینی با بیان این که خداوند متعال در قرآن می فرماید « اگر انسان تقوا پیشه کند، خداوند فارغ حق و باطل را به آن نشان می دهد، بیان داشت: عده ای از مردم نگران انقلاب و به دنبال حفظ نظام هستند و هنگامی که حضور همراه با اتحاد و انسجام وبصیرت جوانان در صحنه ها و عرصه های گوناگون را مشاهده می کنند نگرانی آن ها بر طرف می شود./968/پ202/ص
ارسال نظرات