۲۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۸۳۸۴۳

ائمه جمعه جدید دو شهر دلیجان و زرندیه منصوب شدند

خبرگزاری رسا ـ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان مرکزی از منصوب شدن ائمه جدید دو شهر دلیجان و زرندیه خبر داد.
ائمه جمعه جدید دو شهر دلیجان و زرندیه منصوب شدند<BR>

به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدعلی صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: بر اساس احکام صادره از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا نیشابوری امام جمعه سابق زرندیه از این پس به عنوان امام جمعه دلیجان و حجت‌الاسلام علم‌الهدی از قم نیز به عنوان امام جمعه زرندیه فعالیت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: مراسم معارفه امام جمعه زرندیه سه شنبه هفته جاری قبل از نماز مغرب و عشا با حضور مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان مرکزی اظهار امیدواری کرد ائمه جدید این دو شهر در این ماه پرفضیلت با اقدامات فرهنگی مناسب، در زمینه کارهای اعتقادی و فرهنگی گام‌های موثر بردارند.

صالحی با اشاره به اینکه ائمه جمعه هر شهرستان در راستای حفظ وحدت جامعه و برحذر داشتن مردم از تفرقه گمارده می‌شوند، ابراز داشت: امام جمعه وابسته به ولایت است و در مسیر ولایت حرکت می‌کند.

وی همچنین با اشاره به ماه رمضان تاکید کرد: ماه رمضان بهترین فرصت برای انس هرچه بیشتر با خداست و باید از این ماه نهایت بهره را برد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان مرکزی گفت: خواندن قرآن در این ماه ثواب بسیاری دارد و خواندن آن بسیار سفارش شده است./915/د103/ف.
ارسال نظرات