۲۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۸۴۳۰۳
امام جمعه زاهدان:

حضور سران نظام در ضیافت افطاری رهبری بار دیگر بارقه امید را در میان دلسوزان انقلاب ایجاد کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه زاهدان با اشاره به حضور سران نظام در ضیافت افطاری مقام معظم رهبری، اظهار داشت: مدیریت مقام معظم رهبری و محوریت ایشان به همراه حضور سران نظام اسلامی در کنار هم در این مراسم بار دیگر بارقه امید را در دلهای همه کسانی که دلبستگی به این نظام و کشور دارند ایجاد کرد.
حجت الاسلام والمسلمين سليماني، امام جمعه زاهدان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، در خطبه های این هفته نمازجمعه که در مصلی قدس زاهدان ایراد شد، با مروری بر توطئه های استکبار جهانی بر علیه نظام اسلامی و ملت ایران، اظهار داشت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در طول سه دهه گذشته و از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره بر علیه ملت ایران با بکارگیری توطئه های مختلف دشمنی کرده است .

خطیب جمعه زاهدان، افزود: فشارها و دشمنی آمریکا در این مدت از جمله جنگ تحمیلی، تحریم، طراحی کودتا، بکارگیری و نمایش سلاحهای مختلف بعنوان فشارهای آشکار و بصورت پنهان نیز با ترور فیزیکی شخصیتهای انقلاب، حمله به روحانیون، ایجاد تفرقه و نفاق و راه اندازی شبکه های رادیو و تلویزیونی بوده است .

وی، گفت: در سایه رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری؛ علی رغم این دشمنی ها و کینه ورزیها هرگز استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا نتوانستند به اهداف شوم خود برسند .

امام جمعه زاهدان، همچنین با اشاره به طرح تحریمهای جدید آمریکا علیه کشورمان، بیان کرد: اجازه ندادن به پرواز هواپیماهای ایرانی در کشورهای اروپایی، تفتیش کشتی ها و مقابله با خرید نفت نمونه ای از این تحریم هاست که خود آمریکایی ها هم به ناکارآمدی و بی اثر بودن این تحریمها بر علیه ملت ایران آگاهی دارند .

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، هدف از طرح تحریمها را ایجاد جنگ روانی دانست و تأکید داشت: برنامه تحریمهای آمریکا بر علیه ملت ایران طرحی شکست خورده و پوچ است که ملت ایران با آگاهی و درایت آن را به فرصت تبدیل خواهد کرد .

عضو خبرگان رهبری، به ضیافت افطاری مقام معظم رهبری و حضور سران نظام در کنار همدیگر در این مراسم اشاره کرد و گفت: مدیریت مقام معظم رهبری و محوریت ایشان به همراه حضور سران نظام اسلامی در کنار هم در این مراسم بار دیگر بارقه امید را در دلهای همه کسانی که دلبستگی به این نظام و کشور دارند ایجاد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی، با تأکید بر تقویت وحدت و همدلی در میان مردم و مسؤولان، تصریح کرد: آنچه امروز دشمنان ملت ایران به آن چشم دوخته اند ایجاد تفرقه و اختلاف است که با همسویی قوای سه گانه و تعامل آنان با یکدیگر، تقویت وحدت ملی و آگاهی و بهروری، تمامی نقشه ها و تحریمها به فرصت تبدیل خواهد شد .

امام جمعه زاهدان، در بخش دیگری از خطبه های با اشاره به انهدام یک باند آدم ربا به دست سربازان گمنام امام زمان(عج) در زاهدان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این حادثه، خاطر نشان کرد: عملیات موفق و مقتدارانه نیروهای امنیتی در به هلاکت رساندن و دستگیری جیره خواران استکبار جای تقدیر و تشکر دارد./940/پ202/ص
ارسال نظرات