۰۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۸۵۲۷۱
مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران:

فریاد ضد صهیونیستی ملت ایران لرزه بر اندام اشغال گران خواهند انداخت

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران حماسه‌ی روز قدس را یادآور فریاد رعدآسای امام راحل در دفاع از مردم بی دفاع فلسطین دانست و گفت: فریاد ضد صهیونیستی ملت ایران در روز جهانی قدس همچون صاعقه بر سر سفاکان صهیونیست فرود خواهد آمد.
دبیر ستاد اقامه نماز مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، امروز در جمع خبرنگاران گفت: روز قدس روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت از استکبار و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم تروریست و اشغالگر قدس و حامی آن شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است که درتوحش و درنده خویی روی هیتلرها و چنگیزها را سفید کرده اند.

وی افزود: روز جهانی قدس، به عنوان میراث و یادگار حضرت امام (ره)، آن‌ مجتهد مجاهد و رهبر متقی، روز بیداری امت اسلام، روز نمایش قدرت اسلام و روز تحقق آمال مسلمین جهان در رفع ظلم و ستم است و در این روز دشمن صهیونیستی برخود خواهد لرزید. 

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به این‌که مردم مسلمان روزه‌دار در جای این کره خاکی و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گردهم می‌آیند تا حقیقت اسلام را به دنیای مرعوب از غوغاسالاری دول غرب نشان دهند، ادامه داد: این روز بزرگ، روز سعی صفا و مروه روزه‌دارانی است که در آیین بزرگ صیام، روزه‌هایشان را کامل می‌کنند و با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیمانی دوباره می‌بندند.

وی افزود: جهان اسلام در این روز خواستار آزادی بیت‌المقدس و همه ی سرزمین‌های اشغالی مسلمانان است و اعتراض خود را علیه ظلم، تجاوز و برتری طلبی‌های رژیم صهیونیستی ابراز می‌کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی تأکید کرد: امروز جهان اسلام پس ازپیروزی انقلاب شکوهنمد اسلامی در ایران بیش از هر زمان دیگری هوشیار و بیدارشده‌اند و با قدرت با استکبار و صهیونیست مبارزه می‌کنند.

وی افزود: تحولات خاص منطقه‌ای، شکست و عقب نشینی رژیم اشغالگر قدس از نوارغزه باعث شده است تا این رژیم برای جبران شکست‌اش درصدد عادی سازی روابط با کشورهای اسلامی برآید به همین دلیل ضرورت شرکت در راهپیمایی امسال به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله) مضاعف می‌نماید. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران در پایان افزود: مردم فهیم، آگاه و عدالت طلب سراسر ایران اسلامی  با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس، پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر داده و نشان دهند که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را هرگز فراموش نخواهند کرد./950/پ202/ص
ارسال نظرات