۰۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۸۵۲۸۳

سوگنامه شهادت امیرمومنان منتشر شد

خبرگزاری رسا - ویژه نامه شهادت امام علی(ع) در فضای مجازی منتشر شد.
امام علي(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پایگاه اسلامی کانون انصار به مناسبت فرا رسیدن ایام شب قدر و شهادت امیرمومنان، سوگنامه شهادت امام علی(ع) را در فضای مجازی منتشر کرد.

این سوگنامه از بخش های صوتی، تصویری و بخش مقالات سامان یافته است.

امیرالمومنین حیدر (ع)، آسمان کوفه، بشکسته فرق بابای زینب (س)، آسمان کوفه، فاطمه جان وقت دیدن رسیده، گریه کنید ای شبهای کوفه، مناجات از بخش های این ویژه نامه است.

در مقاله با عنوان روایت محبت می خوانیم: سرمایه والای محبت اهل بیت علیهم السلام درون انسان را چگونه دگرگون می سازد که از امامان نور - در هر حال- راضی است. در زمانی که لطف و احسان ظاهری از امام معصوم به مردم می رسد، همه افراد به ثناگویی حضرتش زبان می گشایند. اما مومن پاک نهاد حتی در لحظاتی نیز که ظاهراً امام زمانش با او بر خورد تند داشته باشد محبت حجت خدا را در دل دارد و آن را به زبان خود نیز ابراز می کند.بالاتر از آن؛ زمانی است که در برابر دشمن، از مولای خود دفاع کند.خلاصه این که باید از سویی در همه حال، به لطف و محبت امام زمان خود امیدوار باشد و از سویی دیگر، در هر حالتی که هست تنها به انجام وظیفه الهی خود بیندیشد... که در ادامه می توانید داستان شخصی را بخوانید که دستش از باب مجازات از سوی امیر المومنین(ع) قطع می شود و مدح ایشان را می کند.

همچنین در صفحه اصلی این پایگاه می توانید مقالات گوناگونی پیرامون شخصیت امام علی (ع) بخوانید که در مقاله ای با عنوان علی(ع) از زبان علی(ع) می خوانیم: یاران رازدار محمد صلى اللّه علیه و آله مى دانند که من حتى لحظه اى دسـت رد بـه سـیـنـه خـدا و پـیـامـبـر او نزدم در جاهایى با جان خود پیامبر را یارى رساندم که دلیران مى گریزند و گامها واپس مى رود این شجاعت و مردانگى را خداوند به من ارزانى داشت؛ (هیچ گاه) دروغ نگفته ام و (از پیامبر) دروغ به من گفته نشده است , و گمراه نشده ام و کسى هم به واسطه من گماره نگشته است؛ هـرگاه از پیامبر خدا مى پرسیدم به من پاسخ مى داد و چون خاموش مى ماندم با من آغاز سخن مى کرد؛ در تـفـسیر آیه “همانا تو بیم دهنده هستى و هر قومى را راهنمایى است“ ـ : بیم دهنده پیامبر خداست و راهنما من هستم .

ویژه نامه ماه رمضان و ویژه نامه ادعیه ماه رمضان از دیگر مطالب گنجانده شده در این پایگاه اطلاع رسانی به نشانی
http://kanoon-ansar.irl است. /909/پ202/ع

ارسال نظرات