۱۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۸۵۴۲۴
عضو مجلس خبرگان رهبری:

آزادیخواهان در روز قدس، شعار مرگ بر اسرائیل را رساتر از هر زمانی فریاد می زنند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری، تاکید کرد: مسلمانان و آزادیخواهان در راهپیمایی روز جهانی قدس، فریاد مرگ بر اسرائیل را رساتر از هر زمان دیگری فریاد خواهند زد و تنفر خود را از استکبار جهانی و رژیم غاصب اسرائیل نشان خواهند داد.
حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد واعظ موسوي عضو مجلس خبرگان
حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی، عضو مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بر ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و روز قدس را از جمله ابتکارات امام خمینی و روز اتحاد و همدلی امت اسلام علیه استکبار جهانی و رژیم غاصب عنوان کرد.

وی تاکید کرد: در حقیقت اعلام امام راحل در نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس، نوعی خودباوری در مسلمانان و مستضعفان ایجاد کرد و اکنون پس از گذشت سه دهه از انقلاب اسلامی، روز قدس جای خود را باز کرده است.

این استاد حوزه علمیه قم ابراز داشت: امروز به برکت اقدام مبتکرانه امام راحل می بینیم حتی در قلب استکبار هم در روز قدس مستضعفان و مسلمانان و آزادیخواهان اعتراض خود را به رژیم غاصب نشان می دهند.

وی با بیان اینکه مسلمانان و آزادیخواهان روز قدس را به کابوسی برای استکبار و رژیم صهیونیستی در بیاورند ادامه داد: بیداری های ملت های آزاده، حزب الله لبنان و جریان مقاومت در فلسطین و لبنان و دیگر کشورها، به برکت انقلاب اسلامی و تدبیر هوشمندانه امام راحل و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری است .

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم، استکبار جهانی را رو به افول توصیف و تصریح کرد: امروز اگر می بینیم آمریکا در باتلاق عراق و افغانستان گیر کرده و رژیم صهیونیستی نیز نمی تواند کاری را از پیش ببرد، به برکت این است که ملت های آزاده پیام امام و انقلاب را دریافت کرده اند و با اراده ای قوی با هم متحد شده اند تا مشت محکمی به دهان استکبار جهانی بزنند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی، بر ضرورت حضور آحاد مختلف مردم در راهپیمایی روز جمعه تاکید و تصریح کرد: همانگونه که انتظار می رود امسال راهپیمایی روز قدس، پرشورتر از همیشه در همه جهان برگزار خواهد شد و مسلمانان و آزادیخواهان در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور خواهند یافت و فریاد مرگ بر اسرائیل خود را رساتر از هر زمان دیگری اعلام خواهند کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، با تاکید بر اینکه مسلمانان اتحاد و همدلی خود را برای مقابله با دسیسه های دشمنان و اسرائیل حفظ کنند تصریح کرد: قطعا امروز رژیم غاصب و ایادی و حامیان این غده سرطانی می دانند که منفورترین رژیم ها هستند و با تمام توان وارد میدان شده اند که از شوق حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بکاهند و صفوف میلیونی تظاهرات کنندگان را کمرنگ و کم فروغ جلوه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی گفت: در چنین شرایطی و با توجه به حساسیت زمان و موضوع، مسلمانان باید ضمن حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، رسالت خود را به خوبی انجام دهند و با استماع خطبه های نماز جمعه بصیرت دینی خود را افزایش داده تا بتوانند در برابر جهل های القایی از سوی استکبار مقابله کنند. /924/ت302/ج

ارسال نظرات