۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۱:۴۱
کد خبر: ۸۶۱۷۷
آیت الله طباطبایی نژاد:

اعضای مجلس خبرگان رهبری بدون رودربایستی تذکرات لازم را به افرادی که مواضع شفاف ندارند می دهند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به مواضع غیر شفاف برخی از شخصیت ها و موضع این نهاد مهم در این ارتباط تاکید کرد: نمایندگان مجلس خبرگان در اجلاسیه قبلی خبرگان تذکراتی را در این خصوص دادند و حتی به برخی از اعضای خبرگان صراحتا تذکر داده شد.
1/ آيت الله سيد يوسف طباطبايي امام جمعه اصفهان آيت الله سيد يوسف طباطبايي امام جمعه اصفهان
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص وحدت و جذب حداکثری و دفع حداقلی ابراز داشت: ما باید به فرمایش رهبری در این خصوص عمل کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: فردی که مخالفت او با نظام مقدس جمهوری اسلامی و اصول انقلاب محرز و ثابت شده است را باید دفع کرد، اما آنهایی که مشکوک هستند را باید با تامل رفتار کرد.

وی با بیان اینکه سخن مقام معظم رهبری در این ارتباط مساله ای مهم، اساسی و اسلامی است ابراز داشت: هر فرد مشکوک را باید حمل بر صحت کرد، مگر اینکه خلاف آن ثابت شود و اگر بخواهیم هر فردی را که سلیقه او با ما همخوانی ندارد طرد کنیم، وحدت و جذب حداکثری اتفاق نخواهد افتاد.

آیت الله طباطبایی نژاد در پاسخ به سؤالی در خصوص عدم مرزبندی شفاف برخی از اعضای مجلس خبرگان رهبری با ساختارشکنان و فتنه گران و موضع خبرگان رهبری در این ارتباط تاکید کرد: اشتباه در رفتار و گفتار همه وجود دارد، و نباید توقع عصمت از افراد داشته باشیم.

وی ادامه داد: عدم موضع گیری شفاف غیر از موضع گرفتن و نگرفتن است، مقام معظم رهبری به برخی از افراد می گویند که موضع روشن بگیرند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: گاهی اوقات افراد بر خلاف جمهوری اسلامی و انقلاب موضع می گیرند که باید آنها را کوباند، اما برخی ها که راجع به خیلی ها فکر می کنند، رهبری فرموده است که راجع به فلان اشخاص شما حرف نزنید، متاسفانه همه زوم می کنیم روی یک یا دو نفر خاص، در حالی که این گونه نیست، ما افراد خاص زیاد داریم ولی از هر کس توقع خاص خودش است.

امام جمعه اصفهان بیان داشت: اینکه تصور کنیم همه باید مثل ما باشند، درست نیست و دلیل هم نمی شود که هر کس مثل ما نیست را ضد انقلاب بدانیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا مجلس خبرگان در اجلاسیه آینده در خصوص مواضع غیر شفاف برخی از شخصیت های مجلس خبرگان و عدم مرزبندی آنها با فتنه گران و ساختارشکنان موضع گیری و یا تذکری خواهد داشت یا خیر؟ ابراز داشت: نمایندگان مجلس خبرگان در اجلاسیه قبلی خبرگان تذکراتی را در این خصوص دادند و حتی به برخی از اعضای خبرگان صراحتا تذکر داده شد.

آیت الله طباطبایی نژاد در پایان تاکید کرد: آقایان در مجلس خبرگان رهبری بدون رودربایستی تذکرات لازم را در این خصوص می دهند و باید هم این گونه باشد. /924/ت302/ج

ارسال نظرات