۱۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۸۶۸۴۵
17 مهرماه برگزار می‌شود؛

نخستین اجلاسیه استادان امتحانات شفاهی حوزه‌های علمیه در قم / تجلیل از 93 طلبه ممتاز در امتحانات شفاهی

خبرگزاری رسا ـ مدیر بخش امتحانات شفاهی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه از برگزاری نخستین اجلاسیه استادان امتحانات شفاهی و تجلیل از ممتازان امتحانات شفاهی حوزه‌های علمیه خبر داد.
طلبه
حجت‌الاسلام محمدعلی نظری، مدیر بخش امتحانات شفاهی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری نخستین اجلاسیه استادان امتحانات شفاهی حوزه‌های علمیه خبر داد و اظهار داشت: این اجلاسیه هفدهم مهرماه، ساعت 18:30 در زیر زمین مدرسه عالی دارالشفای قم برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این همایش آیت‌الله مرتضی مقتدایی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور و حجت‌الاسلام علی عباسی معاون آموزش حوزه‌های علمیه سخنرانی خواهند کرد.

حجت الاسلام نظری تجلیل از طلاب ممتاز امتحانات شفاهی حوزه‌های علمیه را از دیگر برنامه‌های این اجلاسیه برشمرد و اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده این اجلاسیه 17 مهرماه با حضور طلاب ممتاز برگزار و از 93 طلبه ممتاز در امتحانات شفاهی با اهدای جوایزی تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی با بیان این که در این اجلاسیه همچنین از استادان ممتاز در امتحانات شفاهی تجلیل خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به تبلیغات منفی که در خصوص امتحانات شفاهی انجام می‌شود ما در نظر داریم با برگزاری این اجلاسیه ذهنیت مثبتی را در طلبه‌ها ایجاد کنیم.

مدیر بخش امتحانات شفاهی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه تصریح کرد: در این مراسم از طلابی که معدل امتحانات شفاهی آن‌ها بالای 18 است در مقاطع مختلف تحصیلی همچون پایه‌ ششم، هفتم، نهم، دهم و درس خارج تجلیل خواهد شد./917/پ202/ص
ارسال نظرات