۱۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۸۶۹۲۵
عضو مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی:

حضور رهبر معظم انقلاب در استان قم فرصت ارزشمندی برای حوزه است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام آقا تهرانی گفت: حضور رهبر معظم انقلاب در استان قم و در جمع طلاب، فرصت مناسبی برای رفع اشکالات و بهره مندی حوزه از رهنمودات ایشان در امر تولید علم و بهره گیری از توصیه ها ایشان در امر مقابله با جنگ نرم دشمن است.
حجت الاسلام آقا تهراني حجت الاسلام آقا تهراني
حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی نماینده منتخب مردم تهران ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگاری رسا اظهار داشت: سفر رهبر معظم انقلاب به جای جای نقاط کشور دارای خیر و برکات فراوانی است به همین دلیل قم برای حضور ایشان لحظه شماری می کند.

وی افزود: قم ام القرای جمهوری اسلامی است و حضور طلاب و اهل علم در این استان اهمیت حضور رهبر انقلاب را دوچندان کرده است، چرا که همواره طلاب احساس نیاز برای حضور رهبر انقلاب در جمعشان را برای بهره گیری از رهنمودات معظم له را احساس می کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین حضور رهبر معظم انقلاب در استان قم و در جمع طلاب، فرصت مناسبی برای رفع اشکالات و بهره مندی حوزه از رهنمودات ایشان در امر تولید علم و بهره گیری از توصیه ها ایشان در امر مقابله با جنگ نرم دشمن است.

وی تصریح کرد: بحث مقابله حوزه علمیه به عنوان جبهه اول مقابله با دشمن در جنگ نرم، موضوعی است که به آن توجه شده و طلاب اکنون در این عرصه وارد شده اند به همین خاطر حضور رهبر انقلاب فرصت خوبی برای ارائه برنامه های در حال انجام حوزه در این زمینه و اصلاح آنها بر اساس نظر ایشان می باشد. /955/ت301/ج

ارسال نظرات