۱۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۸۷۱۱۶
از سوی مرکز خبر حوزه؛

ویژه نامه سفر رهبر معظم انقلاب منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ ویژه نامه اینترنتی سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم از سوی مرکز خبر حوزه‌های علمیه منتشر شد.
ويژه نامه مركز خبر
 کریم دلفانی، سردبیر مرکز خبر حوزه‌های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: ویژه نامه الکترونیکی سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم از سوی مرکز خبر حوزه های علمیه منتشر شد.

وی افزود: با توجه به سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم، قصد داریم عملکرد حوزه علمیه، مدارس،‌ بخش‌ها، مؤسسات آموزشی و علمی، مراکز و انجمن‌های علمی حوزه را در خصوص شتاب تحول در حوزه منتشر کنیم.

دلفانی خاطر نشان کرد: در خصوص تحول و شتاب تحول در حوزه با برخی از علما و بزرگان گفت‌وگوهایی خواهیم داشت و این مصاحبه‌ها را روزانه در خروجی این پایگاه اینترنتی قرار می‌دهیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر مراکز علمی و پژوهشی فراوانی در شهر قم فعال هستند تلاش می‌کنیم فعالیت‌ها، اقدامات، دستاوردهای و انتظارات آن‌ها را در زمینه‌های مختلف منتشر کنیم.

سردبیر مرکز خبر حوزه گفت: همزمان با سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم، اخبار مرتبط با ایشان را به صورت لحظه‌ای در پایگاه اینترنتی مرکز خبر قرار خواهیم داد.

وی سفر مقام معظم رهبری به شهر قم را بسیار تاثیر گذار خواند و اظهار داشت: حضور حضرت آقا به شهر مقدس قم مانند آفتابی است که به همه مراکز و مدارس شکوفایی می‌دهد و نفس قدسی ایشان در حوزه علمیه بسیار تاثیر گذار است و امیدواریم حوزه علمیه این فرصت را غنیمت شمرده و از بند بند سخنان آقا به عنوان چراغ راه استفاده کند.

برای مشاهده این ویژه نامه اینجا  را کلیک کنید./917/پ202/ص

ارسال نظرات