۲۰ مهر ۱۳۸۹ - ۰۱:۲۳
کد خبر: ۸۷۴۰۴
آیت الله طباطبایی نژاد:

اتحاد موجود بین مراجع و رهبری، با تشریف فرمایی رهبر انقلاب به قم ظهور پیدا می کند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه به کوری چشم دشمنان نظام و انقلاب، هیچ گونه اختلافی بین مراجع تقلید و رهبری نیست، سفر مقام عظمای ولایت به شهر مقدس قم را سفری مهم و پرخیر و برکت برای حوزه های علمیه و نظام دانست.
آيت الله طباطبايي امام جمعه اصفهان
آیت الله طباطبایی نژاد از اعضای مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان قم اظهار داشت: سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به دیار فقاهت و خاستگاه انقلاب استان قم، سفری با برکت خواهد بود.

وی با بیان اینکه سایر سفرهای مقام معظم رهبری به قم منشا خیر و برکت فراوان برای حوزه های علمیه و در عرصه های مختلف تاثیرگذار بوده است ابراز داشت: سفرهای قبلی رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان قم در حوزه تحول ایجاد کرده است.

امام جمعه اصفهان در خصوص اقدامات نهادهای حوزوی در پاسخگویی به مطالبات رهبر انقلاب نیز تصریح کرد: در این راستا کمیته هایی تشکیل شده است و سعی دست اندرکاران حوزه بر این بوده است که نظرات و رهنمودهای مقام معظم رهبری را پیاده و اجرایی کنند و تغییرات خوبی هم انجام شده است.

وی تصریح کرد: راه اندازی کرسی های نظریه پردازی، تغییرات در متون درسی از جمله اقدامات خوبی است که صورت گرفته، اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله بسیار است.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه سفر رهبر انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم باعث اتحاد بیشتر می شود ابراز داشت: همه مراجع عظام تقلید علاقمند به رهبری هستند، آقا هم به مراجع علاقمند هستند و این بزرگواران اگر کوچک ترین حرف و مطلبی داشته باشند، رهبری فورا گروهی را برای شنیدن مطالب آنها به بیت این بزرگان می فرستند.

وی مراجع عظام تقلید را مرزبانان راستین اسلام و پشتوانه انقلاب اسلامی دانست و افزود: به این بزرگواران باید احترام گذاشت و الحق و الانصاف رهبر معظم انقلاب به این مراجع توجه دارند و به آنها احترام می گذارند.

امام جمعه اصفهان بیان داشت: مراجع عظام تقلید هم به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی احترام می گذارند و حتی در بسیاری از مسائل که در خصوص موضوعات اجتماعی و سیاسی مطرح می شود، این بزرگان می گویند این گونه مسائل مربوط به رهبری می شود و ایشان باید در خصوص آن نظر بدهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در خصوص فرافکنی برخی سایت های مخالف در خصوص اختلاف میان رهبر و مراجع و علما گفت: به کوری چشم دشمنان نظام و انقلاب، هیچ گونه اختلافی بین مراجع تقلید و رهبری نیست و ان شاء الله با تشریف فرمایی معظم له به شهر مقدس قم و دیدارشان با مراجع تقلید و علما، دشمنان این مساله را ملاحظه خواهند کرد.

آیت الله طباطبایی نژاد تاکید کرد: با حضور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در شهر مقدس قم جو بسیار خوبی بوجود می آید و اتحادی که بین مراجع و رهبری هست، با حضور و تشریف فرمایی ایشان ظهور پیدا می کند.

استاد حوزه علمیه اصفهان در پایان بیان داشت: سفر مقام عظمای ولایت به شهر مقدس قم سفری بسیار پربار برای حوزه های علمیه و کل کشور خواهد بود. /924/ت302/ج
ارسال نظرات