۲۱ مهر ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۹
کد خبر: ۸۷۵۳۰

زائران استان قم پس از استقبال از رهبر معظم انقلاب عازم سرزمین وحی می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری اظهار داشت: زائران استان قم پس از استقبال از رهبر معظم انقلاب عازم سرزمین وحی خواهند شد.
حجت الاسلام روزبه برکت رضايي مسؤول پايگاه اطلاع رساني حج در بازديد از خبرگزاري رسا
حجت الاسلام روزبه برکت رضائی مسؤول پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: دو هزار و 500 زائر استان قم پس از استقبال از رهبر معظم انقلاب عازم مدینه منوره خواهند شد.

وی افزود: زائران قمی، همگام با دیگر اقشار مردم برای استقبال از رهبر عزیز انقلاب اسلامی آماده شده اند و همگی مشتاق دیدار ولی امر مسلمین هستند و برای سفر ایشان لحظه شماری می کنند.

حجت‌الاسلام برکت رضائی خاطر نشان کرد: امسال دو هزار و 500 زائر قمی در قالب 15 کاروان که هشت کاروان مدینه قبل و هفت کاروان مدینه بعد هستند پس از استقبال از رهبر معظم انقلاب برای انجام مناسک حج تمتع عازم سرزمین وحی خواهند شد.

مسؤول پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به رسالت رساندن پیام ولی امر مسلمین به عموم جامعه تاکید کرد: با توجه به حضور چهار هزار روحانی کاروان های حج و زیارت در شهر مقدس قم، این گروه از روحانیان وظیفه خود می دانند پیام های رهبر معظم انقلاب را به عموم جامعه و به ویژه زائران بیت الله الحرام و کربلای معلی برسانند.

حجت الاسلام برکت رضائی خاطر نشان کرد: این سفر مایه خیر و برکت برای همه اقشار جامعه و به ویژه حوزه های علمیه بوده و نقطه عطفی در تحولات بنیانین در حوزه علمیه خواهد بود./917/ت302/ص
ارسال نظرات