۲۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۸۷۹۰۴
استاد حوزه علمیه:

در جریان شناسی و دشمن شناسی کسی به هوشمندی رهبر معظم انقلاب نیست

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به قم گفت: دید پویا و جهانی رهبر انقلاب در موضوعات مختلف حوزوی، چراغ راه حوزه علمیه خواهد بود.
حضرت آيت الله سيدعلي خامنه اي رهبر انقلاب اسلامي


حجت الاسلام علی عبدالهی، استاد حوزه علمیه با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به قم گفت: دید پویا و جهانی حضرت آیت الله خامنه دیدگاه ایشان را از دیگر اندیشمندان متمایز می کند.

وی افزود: در جریان شناسی و دشمن شناسی کسی به ذکاوت و هوشمندی رهبر انقلاب نیست از این رو دشمن در روزهای گذشته کوشیده با شایعه پراکنی و جنجال‌سازی، اصل این سفر پرخیر و برکت را به حاشیه براند.

این استاد حوزه علمیه با بیان این که دشمن در معادلات خصمانه خود هیچگاه اراده خداوند را مدنظر قرار نمی‌دهد، اظهار داشت: محبتی که خداوند از انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب در دل مردم قرار داده است چیزی نیست که با محاسبات مادی و نقشه‌های روبه صفتانه دشمنان از بین برود چنان چه در جریان فتنه سال گذشته این امر بر همگان روشن شد.

وی با اشاره به این که بصیرت افزایی و افزایش بینش عمومی از آثار و برکات سفر مقام معظم رهبری است افزود: دشمن همواره از بصیرت مردم در هراس است از این رو در جریان سفر رهبری نیز ساکت نخواهد نشست.

حجت الاسلام عبدالهی ادامه داد: استقبال پرشور مردم از رهبر معظم انقلاب مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهد زد./916/ت302/ع

ارسال نظرات