۲۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۸۷۹۲۱
عضو مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی:

مراجع تقلید اعلام کرده اند به دیدار رهبر معظم انقلاب خواهند رفت

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام آشتیانی عراقی گفت: حضور رهبر معظم انقلاب در شهر مقدس قم و استقبال مراجع تقلید، نمایش پر شور دل بستگی مردم و از هم پاشیده شدن آخرین گره های فتنه کور دشمن علیه مردم و روحانیت است.
حجت الاسلام محمد رضا آشتياني نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي
حجت الاسلام محمد رضا آشتیانی عراقی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رابطه با سفر رهبر انقلاب به استان قم اظهار داشت: حضور رهبر معظم انقلاب در شهر مقدس قم و استقبال مراجع تقلید، نمایش پر شور دل بستگی مردم و از هم پاشیده شدن آخرین گره های فتنه کور دشمن علیه مردم و روحانیت است.

وی افزود: به طور طبیعی حضور یافتن رهبر معظم انقلاب به هر شهری که صورت گیرد، با خود برکات مادی و معنوی در بر خواهد داشت.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه سفر رهبر معظم انقلاب به قم خاطر نشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب جلسه ای عمومی با مردم قم دارند و در جلسه اختصاصی تری در جمع طلاب حضور خواهند یافت تا طلاب از رهنمودهای ایشان بهره های معنوی داشته باشند، که فکر می کنیم این نشست افق های خوبی را برای طلاب ترسیم خواهد کرد.

وی ادامه داد: دیدار جامعه مدرسین حوزه علمیه و اساتید با رهبر فرزانه انقلاب و دیدار شورای عالی حوزه های علمیه از جمله دیدارهای مهم و تاثیر گذار برای حوزه و جامعه علمی و فرهنگی نظام است.

حجت الاسلام آشتیانی عراقی با بیان اینکه جامعه مدرسین چه در زمان امام راحل و چه در زمان مقام معظم رهبری همواره به دنبال اجرای خواست رهبری و همراهی با انقلاب بوده، به دیدار مراجع معظم تقلید با رهبر انقلاب اشاره داشت و افزود: در این جلسات تمامی حرفها و سم پاشی های دشمن نسبت به جدایی حوزه یا بخشی از حوزه با نظام ولایی خنثی می شود.

وی با بیان اینکه حضرت آیت الله مکارم شیرازی و دیگر مراجع معظم تقلید اعلام داشته اند که با حضور رهبر انقلاب به دیدار ایشان خواهند رفت تصریح کرد: در طول تاریخ انقلاب، حوزه علمیه قم پیشتاز و پیش قدم بودند، حالا که مطلوب و محبوب شهر مقدس قم به این استان آمده همگان خواهند دید که عاشقان ولایت چگونه از ایشان استقبال می کنند. /955/ت301/ج
ارسال نظرات