۲۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۸۸۱۸۳
امام جمعه جلفا:

دشمنان طاقت دیدن تصاویر استقبال مردم قم از رهبر معظم انقلاب را ندارند

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی گفت: صحنه های استقبال از حضرت آیت الله خامنه ای دل هر عاشق ولایت را سرشار از شوق می کرد، دشمنان طاقت دیدن چنین تصاویری را ندارند.
حجت الاسلام انتظاري، امام جمعه جلفا


حجت الاسلام علی انتظاری، عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز که به مناسبت سفر رهبر فرزانه انقلاب به شهر مقدس قم صورت گرفت، اظهار داشت: تمسک به رهنمودهای ولایت فقیه بهترین راه برای تحقق عدالت اجتماعی و ساماندهی امور کشور است.

وی با اشاره به تأکید رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر وحدت قوای سه گانه در کشور گفت: قوای سه گانه باید تلاش کنند که همواره در اجرای برنامه‌های خود منویات برخاسته از نگاه بابصیرت ولایت فقیه را مورد توجه ویژه قرار دهند.

امام جمعه جلفا به تلاش گسترده دشمن در داخل و خارج کشور علیه روشنگری های رهبر فرزانه انقلاب افزود: بصیرت، آگاهی، استقامت، موقعیت شناسی و روشنگری از جمله ویژگی های منحصر به فرد حضرت آیت الله خامنه ای است، که همواره ملت ایران با ولایت‌مداری، متنعم از رهنمودهای این رهبر عزیز بوده است.

وی تصریح کرد: دشمن با بمباران رسانه‌ای و هزینه های گزاف تلاش می کند تا با جدایی میان ملت و رهبری نظام تفرقه افکنی و شایعه پراکنی کند، غافل از اینکه پیوند مردم و ولایت ناگسستنی و ابدی است.

حجت الاسلام انتظاری با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم قم در مراسم استقبال از رهبر انقلاب اظهار داشت: صحنه های استقبال از حضرت آیت الله خامنه ای دل هر عاشق ولایت و امامتی را سرشار از شوق و نشاط می کرد، دشمنان طاقت دیدن چنین تصاویری را ندارند.

امام جمعه جلفا با اشاره به نقش ولایت فقیه در همبستگی میان مردم مسلمان منطقه گفت: اگر ولایت فقیه نبود، توطئه‌های دشمنان اسلام این نظام اسلامی را از بنیان بر می کندند؛ اما به برکت وجود امام و رهبری کشور اکنون به قله‌های رفیع سعادت رسیده است./935/ ت302/س

ارسال نظرات