۰۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۹۱۷۱۷

طلاب بسیجی تبریز با آیت الله شبستری دیدار کردند

خبرگزاری رسا ـ جمعی از طلاب و دانشجویان بسیجی آذربایجان شرقی با آیت الله شبستری دیدار و گفت‌وگو کردند.
آيت الله شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با هفته بسیج جمعی از طلاب و دانشجویان بسیجی تبریز، امروز با آیت الله مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی دیدار کردند.

آیت الله شبستری در سخنانی بسیجیان ثمرات شجره طوبایی دانست که امام راحل آن را بنیان نهاد و اظهار داشت: اگر امروز بسیج در عرصه‌های مختلف افتخارآفرین و تأثیرگذار است، به برکت انفاس قدسی امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب است.

وی با بیان این‌که بسیجیان نهایت تلاش خود را در کسب معرفت و بصیرت به کار بندند، خاطر‌نشان کرد: بصیرت بدون ولایت‌مداری حاصل نخواهد شد، از این رو رسالت بسیج در تبعیت محض از منویات رهبر فرزانه انقلاب حساس‌تر از دیگر اقشار جامعه است.

امام جمعه تبریز بصیرت طلاب و دانشجویان بسیجی تبریزی را در خنثی‌سازی فتنه سال 88 مثال زدنی دانست و تأکید کرد: دانشجویان بسیجی با حفظ این بصیرت پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها باشند.

وی در ادامه با اشاره به آیه قرآن کریم تأکید کرد: طلاب و دانشجویان بسیجی در حد توان خود باید افراد دیگر را در پیوستن به ارزش های اسلام و انقلاب یاری و نقشه‌های دشمنان در دانشگاه را خنثی کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر مجاهدت علمی طلاب و دانشجویان بسیجی گفت: این‌گونه نباشد که عده‌ای خیال کنند، بسیجیان به علت افت تحصیلی و یا دیگر مسائل عضو بسیج شده‌اند، طلاب و دانشجویان بسیجی باید در عرصه های علمی نیز الگوی دیگران باشند.

آیت الله شبستری جنبش نرم افزاری و تولید علم را مطالبه اکید رهبر فرزانه انقلاب از طلاب و دانشجویان دانست و گفت: اگر به دنبال تعالی اسلام ناب محمدی و معارف ارزشمند شیعی هستیم، نباید در عرصه‌های تولید فکر و برنامه از دشمنان عقب بمانیم./935/پ202/س
ارسال نظرات