۱۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۹۲۳۲۵
معاون دبیرکل حزب الله لبنان:

حزب الله زیر بار اتهام دروغ نمی رود

خبرگزاری رسا ـ شیخ نعیم قاسم با بیان این که مصلحت همه لبنانی ها در حل بحران است، نسبت به نتیجه بخش بودن طرح سوریه و عربستان برای حل بحران لبنان پیش از صدور حکم فرضی ابراز امیدواری کرد.
شيخ نعيم قاسم
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، روز گذشته درباره نقش سعدالدین حریری، نخست وزیر لبنان در حل بحران این کشور، اظهار داشت: وی نقش اساسی در حل این بحران دارد و ما و دیگران باید مسؤولیت‌های خود را در مدیریت کشور بپذیریم و توجه داشته باشیم که چه کسانی می‌خواهند میان ما و وی ایجاد فتنه کنند.

وی با بیان اینکه به عقیده ما تفاهم برای دور کردن تهمت ظالمانه و هر آنچه که با سرنوشت لبنان بازی خواهد کرد، راه حل این بحران است، نسبت به نتیجه بخش بودن طرح سوریه و عربستان برای حل این بحران ابراز امیدواری کرد و گفت: مصلحت همگان حل این بحران است ولی حزب الله زیر بار اتهام دروغ یا برآمده از دشمنی نمی رود.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با ابراز اینکه مقاومت اسلامی مخالف کشف حقیقت نیست، بلکه مخالف تجاوز جدید به حزب الله است، افزود: تمام لبنان از آنچه که دادگاه بین‌المللی انجام می‌دهد چه به صورت مثبت و یا منفی تاثیر خواهد پذیرفت. ما خواهان آنیم که لبنان آسیب نبیند و از این رو دلیلی برای تداوم اقدامات علیه حزب‌الله لبنان وجود ندارد.

وی درباره امکان دیدار میان سید حسن نصرالله و سعد الحریری، تصریح کرد: هیچ مانعی برای این دیدار وجود ندارد ولی تمایل مشترک و موضوعات مفید باید وجود داشته باشد تا این دیدار مثمرثمر باشد و اگر شرایط مناسب فراهم شود ممکن است که این دیدار طی چند ساعت امکان پذیر شود./981/گ
ارسال نظرات