۲۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۹۳۴۹۸
معاون سیاسی استاندار خوزستان:

دهه فجر بهترین فرصت برای آگاه‌سازی جوانان از تاریخ انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان اظهار داشت: باید از همه ظرفیت‌ها برای گرامی‌داشت دهه فجر امسال استفاده کرد.
سيد محمد علي پورموسوي معاون سياسي و اجتماعي استاندار خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محمدعلی پورموسوی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان، صبح امروز، در نخستین نشست ستاد هماهنگی برگزاری دهه فجر انقلاب اسلامی استان خوزستان در اهواز اظهار داشت: امسال مراسم دهه فجر با برنامه ریزی منسجم و هماهنگی دستگاهها، اصناف و نهادهای مردمی باید با محتوایی زیبنده تر از سال های گذشته برگزار شود، تا زمینه برای آشنایی بهتر نسل جوان و نوجوان ما با انقلاب اسلامی و چگونگی شکل گیری نهضت اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) فراهم شود.

وی بر اجرای برنامه های فرهنگی پرمحتوا در مدارس و روستاها در ایام دهه فجر تاکید کرد و گفت:امسال همه دستگاه‌های دولتی باید یک ستاد فجر در داخل تشکیلات خود با اهداف و برنامه های مشخص تشکیل دهند و آن را در قالب یک بسته پیشنهادی به ستاد هماهنگی دهه فجر انقلاب اسلامی ارایه کنند.

پورموسوی همچنین از تمامی دستگاه‌های اجرایی استان خواست برنامه های فرهنگی، افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی خود همزمان با دهه فجر آماده کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان راه اندازی یک پورتال ویژه اخبار ، گزارش‌ها، مقالات و رویدادها و مراسم دهه فجر را در استان مورد تأکید قرار داد و گفت: این پورتال باید به گونه‌ای طراحی شود که همه دستگاه‌ها و متولیان اجرایی مراسم دهه فجر بتوانند در به روز کردن و پربار کردن آن ایفای نقش کنند.

وی در ادامه تجلیل از شهدای و زندانیان پیش از انقلاب اسلامی و اجرای ویژه برنامه‌های خاص این عزیران را از وظایف ستاد دهه فجر دانست و از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان مزار شهدای پیش از انقلاب اسلامی را در خور ‌شأن این عزیزان نوسازی و ساماندهی کند.

پورموسوی، برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن را از برنامه های اصلی ستاد دهه فجر خواند و گفت:این راهپیمایی باید بسیار شکوهمندتر از سال‌های گذشته برگزار شود به گونه‌ای که دنیای استکباری و دشمنان انقلاب اسلامی به عظمت و مردمی بودن این نظام و انقلاب الهی بیشتر پی ببرند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان، برنامه‌ریزی مناسب و با حوصله و تدبیر و دوری از شتاب‌زدگی را برای برگزاری هماهنگ راهپیمایی 22 بهمن را مسأله‌ای ضروری برشمرد و گفت: در دو ماه آینده جلسات ویژه ای با موضوع راهپیمایی 22 بهمن برگزار می‌شود./945/پ202/س
ارسال نظرات