۰۳ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۹۳۸۵۲
عضو مجلس خبرگان رهبری:

غرب با پرورش گروه های تکفیری نمی تواند مانع از جهانی شدن اسلام شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که پروژه ننگین اسلام هراسی نیز توان مقابله با گسترش روز افزون اسلام ناب را نداشت، بیان داشت: غرب با پرورش گروه های تکفیری نمی تواند مانع از جهانی شدن اسلام شود.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از بهشهر، حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با بیان این که گفتمان انقلاب اسلامی زمینه جهانی شدن اسلام را فراهم کرد، گفت: امروز همه دنیا تشنه معارف اهل بیت(ع) هستند.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که دنیای غرب امروز دیگر چاره ای جزء پذیرش اسلام ناب را ندارد، خاطرنشان کرد: همه توطئه های چندین ساله نظام سلطه برای خارج کردن اسلام از دایره جهانی ناکام ماند.

وی با بیان این که دنیای غرب و به ویژه صهیونیست ها گسترش اسلام در جهان را بزرگ ترین خطر برای خود می دانند، تصریح کرد: دنیای غرب امروز در سراشیبی سقوط قرار گرفته و دیگر راهی جز پذیرش اسلام ناب را ندارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که پروژه ننگین اسلام هراسی نیز توان مقابله با گسترش روز افزون اسلام ناب را نداشت، بیان داشت: این پروژه صهیونستی نیز با گسترش جهانی اسلام با شکست مواجه شده است.

امام جمعه بهشهر با بیان این که پروژه اسلام هراسی صهیونیست ها و غربی ها امروز با حمایت استفاده از گروه های تروریستی مولا عمر، طالبان و اسید پاشی بر زنان دنبال می شود، ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی بدانند فراگیری اسلام ناب به گونه ای است که این گونه اقدامات ضد اسلامی نمی تواند گوشه ای محبوبیت ارزش های اسلامی را در دل ملت های دنیا کاهش دهد.

حجت الاسلام و المسلمین جباری همچنین به وضعیت ایران اسلامی در جهان خاطر نشان کرد: شرایط ایران اسلامی اکنون در جهان شرایط ویژه و خاصی است و همه چشم طمع به ما و منابع ما دوخته اند و باید بیش از گذشته در این رابطه مراقبت کنیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: دشمن از غفلت مردم سوء استفاده می کند و ما باید با مدیریت زمان مناسب، از هم اکنون برای فردای خود چاره اندیشی کنیم چرا که فردا دشمن با تکنیک و ابزار جدیدی وارد می شود.

امام جمعه بهشهر گفت: دشمن در هدف گیری های خود در هر زمان با اشکال و متد جدید وارد می شود و در محرم نیز با استفاده از خرافات وارد می شود و باید در عزاداری ها مراقبت کنیم تا فرصت سوء استفاده و صورت برداری برای دشمنان فراهم نشود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها از هفته گذشته در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: هدفمند کردن یارانه ها کنترل عوامل داخلی اقتصادی است که متأسفانه در گذشته توجه مناسبی به آن نمی شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در گذشته مدیریت اقتصادی داخلی کم بوده است و باید این نابسامانی جبران شود و در این رابطه باید نوسانات را کنترل کنیم.

خطیب جمعه بهشهر بیان داشت: مسؤولان و مردم مراقبت کنند که در این طرح دچار افراط و تفریط نشوند و خدای ناکرده وارد گناه نشوند که خسارات جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین جباری تصریح کرد: اگر اجرای این طرح در کشور آغاز نمی شد باید در آینده نوکر و برده دیگران می شدیم و به همین جهت باید مراقبت کنیم و دلیلی ندارد که کسی را در این طرح مقصر بدانیم.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری ادامه داد: باید در این طرح، هزینه ها و سیاست های اقتصادی داخلی، مراقبت شود و در این رابطه همه ما مسؤول هستیم و باید اطلاع رسانی دقیق و به موقع داشته باشیم. /950/پ201/الف
ارسال نظرات