۱۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۹۴۴۸۷
با هدف بصیرت‌افزایی؛

همایش ناظرین انتخابات استان قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش ناظرین انتخابات استان قم به همت دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان برگزار شد.
همایش ناظرین انتخابات استان قم برگزار شد

  
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش ناظرین انتخابات استان قم با هدف بصیرت‌افزایی به همت دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان، پیش از ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مسجد امام حسن عسگری‌(ع) قم برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در سخنانی به بررسی انواع فتنه‌، ریشه‌های فتنه و راهکار مقابله با آن پرداخت و با بیان این‌که هر انقلاب با انواع فتنه‌ها و توطئه‌ها روبرو است، گفت: انقلاب براندازی است؛ چراکه رژیمی را سرنگون و رژیمی را جایگزین آن می‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: انقلاب‌های توحیدی براندازی طاغوت و جایگزینی حکومت الهی به جای آن است و حکومت‌های دینی و الهی به طور طبیعی ماهیت ضد کفر، ضد استعمار، ضد استبداد و ضد فساد دارند؛ از این‌رو فتنه‌ها و توطئه‌هایی که در برابر انقلاب‌های توحیدی قرار می‌گیرد، گسترده‌تر و عمیق‌تر است.
 
حجت‌الاسلام سعیدی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران پس از پانزده قرن از حاکمیت پیامبر اکرم‌(ص) بار دیگر در سرزمین ایران جامعه عمل پوشید، اظهار داشت: انقلاب اسلامی از ابتدا با انواع و اقسام توطئه‌ها و فتنه‌ها روبرو بوده است.
 
وی، هنر انقلاب را مقابله با توطئه‌ها برای مصون ماندن از خطر و ادامه دادن به مسیر خود در هر عصر و زمانی دانست و با اشاره به فتنه‌های مهم پیش روی انقلاب، بیان داشت: نخستین فتنه‌ای که انقلاب با آن مواجه شد، فتنه نهضت آزادی و جبهه ملی در سال‌های اولیه انقلاب بود.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: در اوایل انقلاب جریانی در هرم قدرت قرار گرفت که در صدد استحاله نظام و ایجاد چرخش در مسیر خواسته‌های خود بود.
 
وی همچنین از فتنه‌های هشت سال جنگ تحمیلی، بنی‌صدر، بیت منتظری و مهدی هاشمی، اصلاح‌طلبان و فتنه سال 88 به عنوان فتنه‌هایی که پس از انقلاب اسلامی ایران رخ داد و درصدد براندازی نظام بودند، نام برد.

گفتنی است، در پایان این همایش اعلام شد که هشتاد نفر از ناظرین انتخابات شورای نگهبان استان قم، نوزدهم دی‌ماه به دیدار رهبر معظم انقلاب خواهند رفت. /920/پ202/ص

ارسال نظرات