۲۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۹۵۷۹۷
امام جمعه کازرون:

نواب صفوی در مبارزه با رژیم ستمشاهی هرگز با منحرفان متحد نشد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کازرون، با اشاره به نقش و تاثیر مبارزات فداییان اسلام در سرنگونی رژیم شاهنشاهی، شهید نواب صفوی و همرزمان وی را طلایه داران حکومت اسلامی دانست.
حجت الاسلام محمد خرسند


حجت الاسلام محمد خرسند، امام جمعه کازرون در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با گرامی داشت یاد و خاطره شهید نواب صفوی تصریح کرد: شهید نواب صفوی و فداییان اسلام به معنای واقعی کلمه طلایه داران تشکیل حکومت اسلامی بودند.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: در آن مقطع تاریخی که اوج فعالیت گروهای انحرافی و کمونیستی بود شهید نواب و همرزمان وی با تیزبینی که داشتند دنبال تشکیل حکومت اسلامی بودند.

وی ادامه داد: به حق می شود این شهید و همرزمان وی را طلایه داران حکومت اسلامی دانست، حضرت آیت الله خامنه ای که امروز عهده دار رهبری و زعامت مسلمین هستند شکل گیری فعالیت های سیاسی خود را نشات گرفته از شهید نواب صفوی می‌دانند.

امام جمعه کازرون با تاکید بر اینکه تاثیر شهید نواب روی خواص و نخبگان زیاد بود، ابراز داشت: این شهید بزرگوار نسبت به مسائل اصلی امت اسلام و فلسطین اهتمام خاصی داشت که این مهم ناشی و حاکی از عمق دید این شهید انقلاب بود.

وی بیان داشت: مبارزه شهید نواب صفوی با منحرفان و قلم بدستان مزدور حاکی از این است که نواب یک فرد کاملا معتقد به مبانی دینی بود.

حجت الاسلام خرسند ادامه داد: شهید نواب صفوی فردی نبود که دنبال سرنگونی رژیم به هر قیمتی باشد و در این راستا با هر جریانی نیز متحد نمی شد، شهید نواب در چارچوب اسلام مبارزه می کرد و با تمام وجود ذوب در اسلام بود.

این فعال سیاسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی محصول خون شهدا است، تاکید کرد: خون های پاک شهدای فدائیان اسلام، مؤتلفه و سایر شهدا مقدمه ای برای تشکیل حکومت اسلامی شد و ما باید قدردان خون های پاک این عزیزان باشیم. /924/ت302/ع

ارسال نظرات