۱۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۹۷۱۶۳
همزمان با ایام دهه فجر؛

اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی بیش از 30 عنوان برنامه برگزار می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از برگزاری بیش از 30 عنوان برنامه همزمان با ایام دهه فجر در سطح استان خبر داد.
حجت الاسلام روح الله بيگي، مديرکل اوقاف و امور خيريه آذربايجان غربي
حجت الاسلام روح الله بیگی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، ضمن گرامیداشت سی و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: این اداره کل نیز در راستای بزرگداشت این ایام، برنامه های مختلف فرهنگی، دینی و قرآنی را در سی عنوان برنامه ریزی کرده است که اجرایی می شوند.

وی برگزاری همایش وقف، بسیج و دهه فجر، همایش وقف، طلاب و انقلاب، مراسم محفل انس با قرآن، تجلیل از قاریان برتر استانی در تالار مهدیه، نمایشگاه دستاوردهای وقف و انقلاب را از مهمترین برنامه های اجرایی اداره کل اوقاف و امور خیریه در ایام دهه فجر اعلام کرد.

حجت الاسلام بیگی گفت: دیدار خانواده اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، برگزاری همایش های متعدد در راستای ترویج فرهنگ وقف در شهرستانهای مختلف از برنامه های اجرایی این اداره کل در نخستین روزهای دهه فجر بوده است.

این مقام مسؤول با اشاره به برگزاری همزمان همایش وقف، انقلاب و روحانیت در شهرستانهای ماکو، شوط و چالدران گفت: این همایش با حضور اقشار مختلف مردم این سه شهرستانها به ویژه روحانیت به صورت جداگانه امروز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تا کنون نیز همایش بزرگ وقف، روحانیت و انقلاب در ارومیه و میاندوآب برگزار شده است، خاطرنشان کرد: همایش وقف در آیینه محرم نیز ششم بهمن با حضور قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد./936/پ202/ص
ارسال نظرات