۲۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۹۷۷۱۵
آیت الله قبلان:

ایران به برکت جوانان خود و با توکل به خداوند به کشوری قدرتمند تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله قبلان با تبریک فرارسیدن سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، گفت: ایران بر مبنای پیمان دیرین خود ذره ای در دستگیری از قضایای راستین امت اسلام کوتاهی نمی کند.
آيت الله شيخ عبدالامير قبلان
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان، رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، فرارسیدن سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت و ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران ارکان حقیقت را استوار ساخت و بر مبنای ارزش های دینی و اسلامی، دولتی اسلامی را بنیان گذاشت که شعارش عدالت، انصاف و دستگیری از مستضعفان است.

آیت الله قبلان جمهوری اسلامی ایران را پیشگام رویارویی با طرح های استعماری شومی دانست که خواهان بازگرداندن کشورهای اسلامی به گرداب وابستگی و قیمومیت و گردن گذاردن آنها به یوغ اشغالگری و استعمارهستند و افزود: ایران همچنان پایبند پیمان خویش در مبارزه با ظلم و ستمگری و حمایت از قضایای محق است و از مستضعفان و محرومان در سرتاسر جهان پشتیبانی می کند.

وی پیشرفت ها و دستاوردهای علمی و فنی جمهوری اسلامی ایران را به ملت ایران تبریک گفت و اظهار داشت: ایران به برکت نیروهای جوان و تجربه های گذشته و با توکل به خدای متعال و تکیه بر بازوان و اندیشه ورزی های خود به کشوری قدرتمند در مصاف با کشورهای پیشرفته با قدرتمندترین توان علمی تبدیل شده است.

رییس مجلس اعلای اسلامی لبنان با ابراز اینکه جمهوری اسلامی ایران همچنان بر مبنای عهد و پیمان دیرین خود، دوست، همراه و پشتیبان کشورهایی است که خواستار حقوق مسلم خود هستند و ذره ای در دستگیری از قضایای راستین کوتاهی نمی کند و افزود: ایران از ملت ها و دولت های بسیاری برای برتری یافتن حقیقت حمایت کرد و در پیروزی بسیاری از ملت ها و دولت ها در رویارویی با طرح های سلطه جویانه و آشوبگری های ویرانگر دولت آمریکا و همپیمانش اسراییل، شریک بود.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت روابط عربی و اسلامی با جمهوری اسلامی ایران، گفت: ایران باید کشوری قدرتمند باقی بماند و کشورهای اسلامی باید برای تقویت یکدیگر به هم یاری برسانند و لذا دولت ها و ملت های عربی و اسلامی باید از حق ایران در برخورداری از انرژی صلح آمیز هسته ای دفاع کنند.

گفتنی است که آیت الله قبلان طی تلگرافی، پیروزی جمهوری اسلامی ایران را به رهبر معظم انقلاب و محمود احمدی نژاد، رییس جمهور کشورمان تبریک گفت و از خداوند متعال خواستار عزت، استقرار توانمندی ایران و حفاظت از آن به عنوان دژی مستحکم که نگاهبان امت اسلام است، شد./981/گ
ارسال نظرات