۲۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۹۸۱۱۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

آغاز امامت حضرت ولی‌عصر نقطه شکل‌گیری نهضت جهانی عدالت است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به نهم ربیع الاول آغاز امامت امام زمان(عج) گفت: سالروز آغاز امامت این امام همام شروع عصر حیاتی شیعه است.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، روز گذشته در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام شهادت امام حسن عسکری(ع) و یادآوری مظلومت آن امام همام به آغاز امامت حضرت ولی عصر‌(عج) اشاره کرد و گفت: مبحث مهدویت و آغاز امامت امام زمان‌(عج) نقطه عطفی بر شروع نهضت و قیام جهانی عدالت برپایه حکومت صالحان بر زمین و به عبارت دیگر شروع عصر حیاتی در تاریخ شیعه است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: مبحث انتظار و ظهور در همه ادیان و مذاهب الهی یکی از مباحث اساسی و مورد تأکید موجود است و همه آنها به وجود کسی که رهایی بخش انسان از ظلم و ستم مستکبران و منجی عالم بشریت باشد، اذعان دارند و ما معتقدیم او همان حضرت ولی عصر‌(عج) است.

وی با تاکید بر ضرورت برپایی محافل و زنده نگهداشتن سالروز آغاز امامت امام عصر (عج) تصریح کرد: باید همه تلاش خود را جهت زمینه سازی ظهور و قیام اصلی که همان اتصال انقلاب جمهوری اسلامی ایران به انقلاب آقا امام زمان(عج) است صرف کرده و مسیر ظهور ایشان را هموار کنیم.

حجت الاسلام شکریان همچنین به تلاش دشمنان نظام اسلامی به منظور انحراف در مسیر نهادینه کردن فرهنگ اصیل مهدویت اشاره کرد و گفت: باید با تقویت مبانی دینی و اعتقادی در جامعه، توطئه‌های دشمنان اسلام در جهت خدشه به این فرهنگ اصیل را خنثی کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به نقش مبلغان در تقویت فرهنگ مهدویت در سطوح مختلف جامعه اشاره کرد و افزود: مبلغان باید با تبیین صحیح و قابل فهم مقوله مهدویت در جهت نهادینه کردن این فرهنگ اصیل تلاش کنند.

حجت الاسلام شکریان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در راستای گسترش فرهنگ انتظار و مهدویت، و به مناسبت فرا رسیدن سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج)، اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران طراحی و چاپ دو هزار متر بنر و پنج هزار بروشور مربوط به این ایام را تدارک دیده است./950/پ202/س
ارسال نظرات