۰۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۹۸۹۸۵
معاون فرهنگی بنیاد شهید و ایثارگران خوزستان:

خیزش مسلمانان جهان ناشی از دولاوری های ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی بنیاد شهید و جانبازان خوزستان، خیزش و جنبش مسلمانان جهان اسلام را ناشی از دلاوری های ملت ایران دانست.
بنياد شهيد و امور ايثارگران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سعید بهروزی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و جانبازان خوزستان، شب گذشته در همایش انتخابات اعضای شورای نور خوزستان (جانبازان بصیر 70 درصد) در اردوگاه میثاق، اظهار داشت: امروز شاهد خیزش و جنبش ملل اسلام در عرصه جهان اسلام و کشورهای عربی هستیم و این به برکت حضور دلاور مردان در جبهه‌های دفاع مقدس بوده است که همچون مهر ماندگار در صفحات زرین انقلاب به یادگار گذاشته شده و تأثیر بسزایی در دفاع همه‌جانبه در مقابل استکبار جهانی داشته است.

وی خطاب به جانبازان و خانواده شهدای حاضر در این مراسم اضافه کرد: امروز از آفریقا و آسیا تا کشورهای حاشیه خلیج فارس همه مسلمانان جهان به تبعیت از شما دلاور‌مردان قیام کردند و امروز دلاوری‌های شما در دفاع مقدس در عرصه جهانی تبلور یافته است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و ایثارگران خوزستان اظهار داشت: ثمرات جانفشانی‌هایی که مسلمانان در عرصه جهانی انجام می‌دهند هر روز استکبار جهانی را به لجن می‌کشاند و به دنیا ثابت می‌کند که اراده خداوند و مسلمانان جهان بر هر اراده‌ای غالب است؛ امیدواریم شاهد به ثمر رسیدن این خیزش عظیم باشیم و مطمئن باشید که وعده الهی تحقق خواهد یافت.

بهروزی، در ادامه سخنان خود، با اشاره به ضرورت حضور جدی ایثارگران در عرصه برای خنثه‌سازی فتنه‌های فتنه‌گران ادامه داد: حضور فعال شما جانبازان تعیین کننده است و می‌تواند فتنه فتنه‌گران را در نطفه خنثی کند.

این فعال عرصه فرهنگی با اشاره به انتخابات انجمن جانبازان بصیر گفت: اگر چه این افراد در سطح استان 46 نفر بیشتر نیستند اما به نظر می‌رسد کارهایی که می‌توانند انجام دهند بسیار زیاد است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و ایثارگران خوزستان با اشاره به راه‌اندازی سایت انجمن جانبازان بصیر گفت: با کمترین امکانات می‌توان این سایت را طراحی کرد و زندگینامه‌ها و خاطرات تک تک جانبازان را ثبت کرد؛ این کار می‌تواند ماندگار تاریخ شود.

گفتنی است، در این همایش جانبازان خوزستان به همراه خانواده‌های خود حضور داشتند؛ آنها قرار است‌ امروز برای زیارت به یادمان‌های والفجر هشت اروندکنار و‌ مشهد شهدای شلمچه بروند./945/پ202/ص
ارسال نظرات