۱۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۹۹۴۲۴
امروز صورت گرفت؛

دیدار مسؤولان کانون های فرهنگی و هنری مساجد با علما

خبرگزاری رسا ـ مسؤولان و دست اندرکاران ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با شماری از علما و شخصیت های حوزوی دیدار و گفت و گو کردند.
كانونهاي فرهنگي مساجد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مسؤولان ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با حضور در شهر مقدس قم، با شماری از علما و شخصیت های حوزوی دیدار و گفت و گو کردند.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی رییس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور به همراه شماری ازمسؤولان این نهاد صبح چهارشنبه ابتدا در دفتر تولیت آستانه مقدسه حضور یافته و با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی دیدار کردند و سپس با حضور در دفتر آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی از اساتید حوزه علمیه قم با وی دیدار و گفت و گو کردند.

آیت الله علوی گرگانی در این دیدار نقش مساجد را در شکل گیری انقلاب اسلامی بسیار برجسته توصیف و تصریح کرد: تقویت کانون های فرهنگی و هنری مساجد امری ضروری است.

مسؤولان ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور بعد از نماز ظهر و عصر امروز نیز در دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی حضور یافتند و با وی دیدار کردند.

دیدار با آیت الله سیدمحمودهاشمی شاهرودی از اعضای مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در ایران و برخی دیگر از علما و شخصیت های حوزوی از دیگر برنامه های روز پنج شنبه مسؤولان کانون های فرهنگی و هنری مساجد خواهد بود.

حجت الاسلام ارباب سلیمانی در حاشیه این برنامه ها گفت: مسؤولان کانون های فرهنگی و هنری مساجد در آستانه هجدهم اسفندماه سالروز تاسیس این کانون ها به منظور ارائه گزارش و بهره گیری از بیانات علما به دیدار آنها شتافته اند.

وی همچنین با تشریح برنامه های سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد، از تجلیل از خادمان و فعالان فرهنگی مساجد خبر داد و گفت: در مراسمی از بیش از یک هزار و 500 نفر از فعالان فرهنگی و خادمان مساجد تجلیل خواهد شد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات