۲۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۰۰۸۹۲
امام جمعه اصفهان:

حاکمان عربستان سعودی نوکر اجانب و آمریکا هستند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه استقلال عربستان سعودی استقلال کاذب است، گفت: اینها در عمل نوکر اجانب، استکبار و بیگانگان هستند و هرآنچه آنها دستور دهند را اجرا می کنند.
1/ آيت الله سيد يوسف طباطبايي امام جمعه اصفهان
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از وقوع حوادث تلخ در کشور بحرین و کشتار مردم مظلوم و مسلمان این کشور ابراز تاسف و نگرانی کرد.

امام جمعه اصفهان با تاکید بر اینکه موج بیداری اسلامی متاثر از انقلاب اسلامی ایران است، افزود: این حرکت هایی که در کشورهای عربی مشاهده می شود، از یک نظر باعث خوشحالی است، که انقلاب اسلامی ایران که به تعبیر امام راحل انفجار نور بود به آنها هم سرایت کرده است.

وی گفت: از سویی هم این حوادث دردناک است، به ویژه زمانی که ما شاهد سکوت مرگبار مجامع بین المللی و نهادهای مهم هستیم که این موضوع باعث نگرانی و ناراحتی است.

مدیر حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه امروز ملت های منطقه و مردم بیدار شده اند، تاکید کرد: حوادثی که رخ داده است، نتیجه آن چیزی جز ضرر دولت های استکباری، آمریکا و رژیم صهیونیستی نیست.

آیت الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: زیر سلطه آمریکا و رژیم صهیونیستی و دولت های استکباری بودن، چیزی جز ذلت و خواری نیست و امت اسلام باید به این مساله بیش از پیش توجه کند.

امام جمعه اصفهان ابراز داشت: ما تاسف می خوریم نهادهایی که ادعای دموکراسی و حقوق بشر می کنند و برای کوچک ترین مساله ای در ایران دادشان بلند می شود، اما این گونه برای حفظ منافع خود در کشورهای عربی چشم به روی حقایق بسته اند و در برابر کشتار بیرحمانه مردم دم برنمی آورند.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به لشکرکشی عربستان سعودی به بحرین، تصریح کرد: استقلال عربستان سعودی، استقلال کاذب است، اینها در واقع نوکر آمریکا، اجانب و استکبار هستند.

امام جمعه اصفهان، ادامه داد: تنها کشور مستقل در منطقه جمهوری اسلامی ایران است، اینها در اختیار آمریکا هستند و عملا اراده و اختیاری از خود ندارند، سلاح های آمریکایی را می خرند و هرکجا آنها بخواهند بکار می برند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری، خواستار کمک جامعه جهانی و امت اسلام به مظلومان بحرین شد و تصریح کرد: امیدواریم خداوند تبارک و تعالی شر این مستکبران را به خودشان برگرداند و امت اسلام را از دست شان نجات دهد. /924/ت302/ج

ارسال نظرات