۱۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۱۰۱۱۰۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

ساماندهی اعزام مبلغان را به صورت جدی دنبال می‌کنیم

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، اعزام مبلغ به مناطق مختلف استان در طول سال را یکی از مهم ترین برنامه های این اداره کل اعلام کرد و افزود: ساماندهی در اعزام این مبلغان در سال جدید به طور جدی در دستور کار این سازمان قرار دارد.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان


حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال « جهاد اقتصادی» اشاره کرد و گفت: یکی از مهم ترین برنامه های مبلغان در مناطق استقرار تبیین مناسب منویات مقام معظم رهبری در این خصوص است.

وی با بیان این که مبلغان به عنوان پرچم داران عرصه تبلیغ وظیفه سنگینی در تحقق منویات مقام معظم رهبری بر عهده دارند، تصریح کرد: تبیین مناسب و تأثیر گذار پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی زمینه تحقق عملی این امر مهم را فراهم خواهد کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید براین که اطلاع رسانی و همچنین برداشت سطحی از پیام مقام معظم رهبری سبب از دست رفتن فرصت ها در راه رسیدن به چشم انداز بیست ساله خواهد شد، ادامه داد: پیام های سه ساله اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی سه حلقه متصل یک زنجیره هستند که اگر برای هر کدام از پیام ها یک برنامه ریزی عملی و عملیاتی وجود نداشته باشد جهاد اقتصادی به وقوع نخواهد پیوست.

حجت الاسلام یاری، تحقق واقعی جهاد در عرصه اقتصادی را سبب بی نیازی کشور از هر گونه محصول خارجی دانست و خاطرنشان کرد: خودکفایی کامل در حوزه های مختلف به طور حتم ناکامی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پی خواهد داشت.

وی با بیان این که دشمنان در سه دهه اخیر همواره تلاش کردند با تحریم های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران را تحت فشار قرار دهند، گفت: اما مسؤولان و ملت وفادار ایران اسلامی هیچ گاه اجازه ندادند تحریم ها سبب تضعیف اقتدار ملی شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید براین که همه آحاد جامعه اسلامی در برابر منویات امسال مقام معظم رهبری وظیفه و تکلیف دارند، ادامه داد: مسؤولان قوا و مردم باید با تقویت وحدت و همدلی در جهت عملیاتی شدن این شعار تلاش کنند

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اعزام مبلغ به مناطق مختلف استان در طول سال را یکی از مهم ترین برنامه های این اداره کل اعلام کرد و افزود: ساماندهی در اعزام این مبلغان در سال جدید به طور جدی در دستور کار این سازمان قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که در حال حاضر بیش از 500 مبلغ در راستای تبیین و تشریح معارف اسلامی در مناطق مختلف استان فعالیت می کنند، بیان داشت: افزون بر این سالانه حدود پنج هزار مبلغ به مناسبت های مختلف جهت تبلیغ به مناطق مورد نظر اعزام می شوند.

حجت الاسلام یاری، حضور روحانی در مناطق روستایی را عامل ایجاد روحیه معنوی در آن مناطق دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه حضور مبلغان در طول سال یک نشاط مضاعف دینی را در مناطق استقرار به وجود می آورد.

وی با تأکید براین که اعزام مبلغ به مناطق مختلف استان به ویژه روستاها یکی از ضرورت های انکار ناپذیر است، تصریح کرد: در صورت فراهم شدن زمینه در مناطق محروم اعزام روحانی نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با مثبت ارزیابی کردن میزان رضایت مندی مردم از حضور روحانی در روستاها و مناطق دور افتاده، بیان داشت: استقبال برای اعزام مبلغ به این مناطق در مناسبت های مختلف سال از افزایش چشمگیری برخوردار است./950/ت302/ص

ارسال نظرات