۱۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۱۰۱۴۲۲
مدیر حوزه های علمیه:

سازمان های بین‌المللی به سکوت خود در برابر جنایات بحرین پایان دهند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه، با محکوم کردن کشتار مردم محروم و مظلوم بحرین، از سازمان های بین المللی خواست به سکوت خود در قبال این جنایات پایان دهند و به یاری مظلومان بشتابند.
سازمان های بین‌المللی به سکوت خود در برابر جنایات بحرین پایان دهند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله مرتضی مقتدایی مدیر حوزه‌های علمیه امروز در حاشیه اجتماع عظیم حوزویان در مسجد اعظم قم، در گفت‌وگو با خبرنگاران، کشتار مردم مظلوم و بی دفاع مسلمان به ویژه مردم مظلوم بحرین را محکوم کرد.

وی با بیان اینکه تجمع طلاب حوزه‌های علمیه در محکومیت کشتار مسلمانان مظلوم کشورهای مختلف به ویژه مردم بحرین برگزار شد، گفت: محکوم کردن ظالمان به عنوان نهی از منکر یک وظیفه دینی است.

مدیر حوزه‌های علمیه تاکید کرد: مراجع، علما، روحانیان و طلاب با حضور پرشور خود در این اجتماع باشکوه و عظیم کشتار مسلمانان را محکوم و حمایت خود را از مظلومان بحرین اعلام کردند.

آیت الله مقتدایی حضور مراجع تقلید در این اجتماع را عامل شکوه بیشتر آن دانست و تصریح کرد: طلاب و روحانیان حوزه علمیه با حضور خود در این اجتماع سکوت مجامع بین‌المللی در برابر جنایات بحرین را محکوم و بر ضرورت دفاع و حمایت از مسلمانان مظلوم تاکید کردند.

وی با بیان اینکه مجامع بین‌المللی و سازمان های مدعی حقوق بشر به سکوت خود در برابر جنایات در بحرین پایان دهند، بیان داشت:‌ وظیفه انسانی ما این است که به یاری مظلومان بحرین بشتابیم. /924/پ202/ص
ارسال نظرات