۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۱۰۴۱۲۱
استاندار خراسان رضوی:

ولایت فقیه در برابر زورگویان جهانی می ایستد

خبرگزاری رسا ـ استاندار خراسان رضوی، ولایت فقیه را عمود اصلی خیمه انقلاب اسلامی دانست و گفت: چیزی که امروز کشورمان را در برابر زورگویان عالم با عزت و سرافراز نگه داشته، تدابیر و هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب بوده است.
محمود صلاحي، استاندار خراسان رضوي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، محمود صلاحی، استاندار خراسان رضوی، روز گذشته در اجتماع عظیم عزاداران فاطمی که در میدان بسیج مشهد برگزار شد، با اشاره به آیین تشییع شهید برونسی در ادامه این مراسم، اظهار داشت: امروز روز وداع با شهید برونسی نیست بلکه امروز روز آشنایی و تجلیل و میثاق با سردار شهید برونسی، میثاق با شهیدان و اطاعت بی چون و چرا از رهبری است.

اطاعت از رهبر معظم انقلاب، راه رسیدن به شفاعت شهیدان

وی با بیان این‌که هر کس بخواهد از شفاعت شهیدان کربلا و نیز شهدای سایر عرصه های حق علیه باطل برخوردار شود، باید از ولی امر مسلمین اطاعت کند، افزود: راه رسیدن به شفاعت این شهیدان اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و نایب امام زمان(عج) است.

استاندار خراسان رضوی ادامه دادن راه شهیدان را در گرو پیروی از ولی زمان دانست و بیان داشت: اگر نگاهی به وصیت نامه تمام شهدا داشته باشیم، در می‌یابیم که سفارش به اطاعت از ولی فقیه و امام خمینی در سخنان آنها موج می‌زند.

مشروعیت حضور هر مسؤولی در نظام اسلامی با امضا و تائید مقام عظمای ولایت است

وی با بیان این‌که در عصر حاضر مشروعیت حضور هر مسؤولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که برخاسته از حماسه چند هزار شهید است، با امضا و تائید مقام عظمای ولایت است، تصریح کرد: پیام همه مردم عاشورایی طی32 سالی که از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می‌ گذرد، تنها به اطاعت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه است.

صلاحی ولایت فقیه را عمود اصلی خیمه انقلاب اسلامی دانست و افزود: پیام همه مردم عاشورایی ایران و به ویژه زائران و مجاوران امام رضا(ع) اطاعت از رهبر معظم انقلاب است، زیرا چیزی که امروز کشورمان را در برابر زورگویان عالم با عزت و سرافراز نگه داشته، تدابیر و هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب بوده است.

پیام خانواده شهدا؛ ما أیت الا جمیلا

وی با اشاره به سخن حضرت زینب(س) در دربار یزید مبنی بر این‌که در عاشورا چیزی جز زیبایی ندیدم، بیان داشت: امروز پیام شهدا، خانواده‌های آنها و به ویژه خانواده شهید برونسی این است که ما در راه جانبازی چه آن روزی که عزیزانمان به شهادت رسیدند و چه امروز که پس از 27 سال جنازه عزیزمان برمی‌گردد، چیزی نیست جز اینکه «غیر از زیبایی در راه انقلاب اسلامی ندیده ‌ایم».

استاندار خراسان رضوی خاطر نشان کرد: امید است که حرکت مردم ایران الهام بخش خیزش های عظیم مردمی در منطقه باشد./934/پ202/س

ارسال نظرات