۰۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۱۰۵۴۵۸
حجت‌الاسلام عظیمی:

ولایت رمز تداوم راه امام و شهداست

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ضمن برشمردن ویژگی‌های ولایت فقیه گفت: ولایت فقیه ترجمانی از حکومت نبوی و علوی است.
حجت الاسلام حميد عظيمي، مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی،حجت‌الاسلام حمید عظیمی امروز در جمع مداحان تبریز اظهار داشت: به برکت نظام جمهوری اسلامی شما مداحان می‌توانید به راحتی از فضایل اهل‌بیت(ره) بگویید و هیچ عذر و بهانه‌ای ندارید یعنی حجت بر مداحان و سخنرانان تمام شده است و همه در پیشگاه حق تعالی مسئول هستیم.

وی ادامه داد: تنها حکومتی که در رأس آن ولی‌فقیه است و رهبری آن را فردی مومن و متعهد به عهده دارد فقط حکومت اسلامی ایران است که ما باید شاکر بوده و فضایل رهبر عظیم شان خود را نیز بیان کنیم و بدانیم ، حال که در آستانه عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) قرار داریم مدح حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و راه امام و انقلاب جدای از مدح اهل‌بیت (ع) نیست.

حجت الاسلام عظیمی تصریح کرد: کشتار شیعیان در منطقه و مبارزه دشمنان اسلام با باورهای دینی و کارشکنی ایادی استکبار و مغرضان کار شما را بسیار دشوار کرده است و شما مداحان و شاعران اهل‌بیت (ع) باید به فکر تقویت این حکومت علوی باشید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تأکید بر این که امروز ولایت فقیه یادگار اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) است، تصریح کرد: اگر بخواهیم در عمل خودمان را امتحان کنیم که به چه میزان در ولایت امیرالمؤمنین(ع) پایدار هستیم باید خودمان را با ولایت فقیه بسنجیم.

وی ادامه داد: ولایت رمز ماندگاری ارزش‌های انقلاب اسلامی و تداوم راه امام و شهداست، امروز عده‌ای با قدرنشناسی به دنبال حاشیه‌سازی و سنگ‌اندازی به خدمات دولت هستند، همه باید حول محور ولایت در جهاد اقتصادی سهیم باشیم./935/د102/ص
ارسال نظرات