۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۱۰۶۷۷۳
روز گذشته انجام شد؛

تجلیل از خادمان راهیان نور استان قم

خبرگزاری رسا ـ در مراسمی به همت سپاه علی بن ابیطالب(ع) از خادمان ستاد راهیان نور استان قم تجلیل شد.
مهدي مهدوي نژاد فرمانده سپاه قم


به گزارش خبر‌نگار خبرگزاری رسا، مراسم تجلیل از خادمان راهیان نور استان قم با حضور سردار مهدوی‌نژاد، فرمانده سپاه علی بن ابیطالب، مهندس دهناد، معاون برنامه ریزی استاندار قم، فرماندهان و کارکنان سپاه علی بن ابیطالب و برخی مسؤولان استان و مردم قم روز گذشته در سالن بعثت سازمان ملی جوانان برگزار شد.

 فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) در این مراسم ضمن قدردانی از خادمان راهیان نور به تقارن زمان اعزام راهیان نور و آغاز خیزش‌های مردمی در کشورهای اسلامی اشاره کرد.

وی ضمن بیان عظمت و بزرگی روح امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی به تاثیر امام و انقلاب اسلامی بر انقلاب‌های مردمی در کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: این انقلاب ها حاصل بیداری اسلامی ناشی از حرکت عظیم امام خمینی(ره) و سختی‌هایی است که مردم در راه پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی به جان و دل خریدند.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم بیان مظلومیت‌های شهدا و رزمندگان در دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و تبین اتفاق‌های روی داده بر شهدا و رزمندگان برای جوانان اظهار داشت: نسل امروز نسلی آگاه است و انقلاب با وجود چنین جوانانی آینده روشنی خواهد داشت.

سردار مهدوی‌پور با بیان خاطراتی به کمبودهای دوران دفاع مقدس اشاره کرد و پیشرفت‌های نظامی در سالهای اخیر را برای اسلام و ایران غرور انگیز خواند.

در ادامه مراسم مهندس دهناد به نمایندگی از استاندار قم هدایایی را به خادمان راهیان نور اهدا کرد./908/پ202/ع

ارسال نظرات