۳۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۱۰۹۲۵۴

نرم افزار وعده الهی در تبریز تولید شد

خبرگزاری رسا ـ نرم افزار چند رسانه ای « وعده الهی » با محوریت موضوع بیداری اسلامی در تبریز تولید شده است.
نرم افزار


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نرم افزار چند رسانه ای « وعده الهی » با محوریت موضوع بیداری اسلامی که به همت جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی در تبریز تولید شده امروز به صورت رایگان در مصلای اعظم تبریز توزیع شد.

این نرم افزار همزمان با گشایش نمایشگاه توانمندی های جهاد دانشگاهی استان در ضلع شرقی مصلای اعظم تبریز در اختیار عموم علاقه مندان و شهروندان تبریزی قرار گرفت.

احمد فرشبافیان، رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار رسا در تبریز از تولید نرم افزار چهار زبانه اشنایی با مبانی غلط و انحرافات شیطان پرستی و گروه های ضاله خبر داد و گفت: این نرم افزار چند رسانه ای به زبان های فارسی، انگلیسی، عربی و آذری طی ماه های آینده تولید خواهد شد.

وی آشنایی دانشجویان با تفرکات التقاطی و منحرفانه گروه های ضاله و همچنین تبیین مبانی اصیل دین مبین اسلام از مهمترین اهداف تولید نرم افزار دانست و گفت: پویانمایی 90 ثانیه ای نیز با عنوان « سبک زندگی دانسجوی انقلابی » در دست ساخت است که تا دهه فجر سال جاری رونمایی خواهد شد.

رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تغییر رویکرد جهاد دانشگاهی، تصریح کرد: با اجرای طرح نیازسنجی در سطح استان که اساس انجام کارهای فرهنگی است، این رویکرد محقق شده است.

وی با اشاره به چهار مولفه سازماندهی ساختار، بازتعریف پژوهش، اولویت دادن به برنامه های فرهنگی و نیز بازتعریف آموزش در جهاد دانشگاهی گفت: به جرات می توان گفت که این مولفه ها در 10 ماهه ی گذشته بصورت فعال و موثر محقق شده است./935/پ202/ص

ارسال نظرات