۰۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۱۱۱۷۷۹

حداد عادل بر توجه دولتمردان به توصیه‌های رهبری تأکید کرد

خبرگزاری رسا ـ حداد عادل با اشاره به دیدار دولتمردان با مقام معظم رهبری، بر توجه دولتمردان به توصیه‌های رهبری تأکید کرد.
غلامعلي حداد عادل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، غلامعلی حداد عادل، شب گذشته در مسجد میدان قدس اصفهان با اشاره به حماسه روز قدس مردم ایران اسلامی و قدردانی از حضور آحاد ملت در این راهپیمایی گفت: روز قدس روز فریاد از مظالم استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی است.

وی ادامه داد: این روز، یادگار امام راحل و نشان‌دهنده چهره اسلام سیاسی در تخریب توطئه‌های استکبار برای بستن پرونده فلسطین است.

حداد عادل با اشاره به بیداری اسلامی در سراسر جهان ابراز داشت: مردم جهان دریافته‌اند که تنها راه مقابله با ظلم جهانی همان راهی و روشی است که مردم ایران برای سرنگونی شاه انتخاب کرد‌ند و تاکنون ادامه داده‌اند.

وی ابراز داشت: امروز ملت‌های جهان با شعار الله اکبر و بهره‌گیری از قرآن فریاد اعتراش خود را در برابر دیکتاتورهایی که نوکر استکبار بودند، سر می‌دهند.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس به حادثه هشتم شهریور و انفجار دفتر ریاست جمهوری اشاره کرد و ابراز داشت: شهیدان رجایی و باهنر از سال‌ها قبل از انقلاب با هم در فعالیت‌های فرهنگی همراه بودند و‌ پس از پیروزی انقلاب نیز در کنار هم به شهادت رسیدند.

وی به نقش این دو شهید در خدمت‌رسانی به مردم محروم در ابتدای انقلاب اشاره کرد و گفت: این دو شهید مظهر ایمان، ساده زیستی، دوری از دنیا، تقوا و جهاد در راه خدا و خدمت‌رسانی خالصانه به مردم بودند.

وی ادامه داد: همان‌گونه که شهید مدرس الگوی نمایندگان مجلس است، شهیدان رجایی و با هنر الگوی دولتمردان و وزرای ما هستند.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دولتمردان، افزود: ایشان بر ویژگی هایی همچون خدمت رسانی صادقانه، استکبار ستیزی، ساده زیستی و مقابله با ویژه خواری و عدالت خواهی تاکید داشتند.

وی ابراز داشت: مقام معظم رهبری تاکید داشتند اگر این دولت می خواهد همچنان محبوب بماند باید شعارهای انقلاب که با آن به صحنه آمد را  همچنان حفظ کند.

حداد عادل خدمت رسانی صادقانه را از دیگر وظایف مورد تاکید رهبری به دولتمردان دانست و افزود: مسولان باید مشکلات مردم به ویژه مسائلی که به خاطر خشکسالی در مناطق مختلف بروز می کند مانند آنچه در شرق اصفهان اتفاق افتاده است را مد نظر داشته باشند و با مدیریت صحیح سعی کنند لظمات آن به مردم کمتر شود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری به کار برای خدا و توجه به انتقاد های صورت گرفته از دولت تاکید داشتند چرا که برخی از این انتقادها ولو با لحن بد باشد می تواند موثر باشد و دولت نباید از ان ناراحت شود.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: رهبری تأکید داشتند دولت وعده‌های غیر عملی ندهد و در سال جهاد اقتصادی در رفع مشکلات معیشتی مردم کوشش کنند.

وی اجرایی کردن بخش‌های دیگر طرح هدفمندی یارانه‌ها را از دیگر موارد مورد تأکید رهبری دانست و افزود: در این طرح باید به بخش تولید توجه کافی شود.

حداد عادل پرهیز از حاشیه سازی توسط دولتمردان را از دیگر تذکرات رهبری دانست و افزود: رهبری تاکید داشتند دولت در نگاه به ایران به ایران بعد از اسلام هم توجه کافی داشته باشد.

وی به برگزاری انتخابات مجلس نهم در سال جاری اشاره کرد و گفت: باید مراقب بود در این انتخابات حضور حداکثری داشت و وحدت را حفظ نمود.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس بر حفظ وحدت زیر چتر ولایت تأکید کرد و گفت: مواظب باشید دنبال افرادی که اشخاص را به این سو و آن سو می‌کشند، نرویم./965/پ202/س
ارسال نظرات