۱۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۱۱۲۱۹۱
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:

انقلاب اسلامی ایران شایسته‌ترین الگوی نهضت بیداری است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: انقلاب اسلامی ایران در 33 سال گذشته بهترین مدل و الگو برای مسلمانان و مردم آزادی‌خواه جوامع دیگر بوده است.
بيداري اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام ولی نظرپور، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، صبح امروز در جلسه هماهنگی مراسم 17 شهریور در اردبیل اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با تمام فرازها و نشیب ها در طول 33 سال گذشته با توجه به ایستادگی در مقابل دشمنان و اتحاد و یکپارچگی ملت، بهترین الگو برای مردم آزادیخواه جهان در مقابله با استکبار می باشد.

وی با اشاره به قیام 17 شهریور در سال 57 افزود: در این روز خونین مردم ایران با حمایت از پیام امام خمینی(ره) علیه رژیم منحوس پهلوی به میدان آمدند که با سرکوب رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده شدند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، قیام مردم ایران در این روز را حرکتی تأثیرگذار در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی عنوان کرد و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز به برکت خون شهدا و ایثارگری های مردم در اوج اقتدار است و از اهداف بزرگ خود هرگز ذره ای عقب نخواهد نشست.

حجت الاسلام نظرپور با اشاره به حوادث تاریخی 33 ساله انقلاب اسلامی خاطر‌نشان کرد: مردم بزرگ ایران در همه صحنه ها همچون دوران هشت ساله دفاع مقدس، تهدیدها و تحریم ها و د ر مقابل دشمنان خارجی و داخلی همواره ایستاده است و هیچ‌گاه اجازه نخواهد داد تا دشمن به آرزوها و خباثت های خود برسد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل به اهمیت بزرگداشت یوم الله 17 شهریور در اردبیل اشاره کرد و گفت: برگزاری شایسته مراسم یوم الله 17 شهریور و روزهای مشابه باعث خواهد شد تا دشمن نتواند به اهداف پلید خود دست پیدا کند./935/پ203/س
ارسال نظرات