۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۱۱۲۲۷۲
حجت الاسلام و المسلمین نعیم آبادی:

استکبار حملات خود را متوجه عقاید مردم و باورهای اسلامی کرده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به نقشه های استکبار جهانی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی، تاکید کرد: استکبار جهانی امروز حمله خود را متوجه عقاید و افکار اسلامی و انقلابی کرده است.
حجت الاسلام والمسلمين نعيم آبادي
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین نعیم آبادی نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری، پیش از ظهر چهارشنبه به عنوان سومین سخنران پیش از دستور جلسه سوم اجلاسیه دهم مجلس خبرگان رهبری به بیان دیدگاه های خود پرداخت.

وی سخنان خود را با ذکر روایتی از پیامبر اکرم ( صلی الله علیه و آله و سلم) به این مضمون که شیاطین هنگامی که از راه اعمال مأیوس شد وارد میدان تشکیک در میدان اندیشه می شود، آغاز کرد و گفت: استکبار از راه های مختلف عملی تأیید منافقان، جنگ تحمیلی و تحریم اقتصادی طرفی نبست و اینک حمله خود را به عقائد و افکار اسلامی و انقلابی با شدت تعقیب می نماید.

این عضو مجلس خبرگان رهبری تکلیف مهم پرداختن به تبیین عقائد صحیح را تکلیف صاحب نظران دانست و خطر تهاجم فرهنگی به مبانی اسلامی و هم مبانی نظام را گوشزد کرد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان در ادامه از انتشار نشریه خاتون و ساخت فیلم موهن « ظهور نزدیک است» که از سوی جریان انحرافی صورت گرفته است، انتقاد و به شدت محکوم کرد و این قبیل اقدامات را در راستای دشمنی های و نقشه های شوم غرب و استکبار جهانی دانست.

وی سپس از سفر مقام معظم رهبری به استان هرمزگان قدردانی کرد و این سفر را مایه خیر و برکت برای استان و موجب تقویت روحیه و ضرورت سرکشی و توجه به نیروهای مسلح مستقر در این استان قلمداد نمود و فصل و درس جدیدی برای همگان دانست.

نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در پایان مسأله پویایی اقتصاد در سال جهاد اقتصادی را مورد تأکید قرار داد.

نماینده دیگری که به عنوان ناطق پیش از دستور به ایراد سخن پرداخت، حجت الإسلام و المسلمین حسن نمازی نماینده مردم آذربایجان غربی بود. وی در خصوص وظایف مجلس خبرگان رهبری نکاتی را متذکر شد.

وی در همین زمینه به تاریخچه مجلس خبرگان رهبری و دستاوردهای دوره های گذشته این مجلس اشاره و از نمایندگان این نهاد مقدس در جمهوری اسلامی قدردانی کرد.

حجت الإسلام و المسلمین نمازی که عضو کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس خبرگان رهبری نیز هست، به ارائه گزارشی از این کمیسیون پرداخت و پیشنهاداتی در خصوص پویا تر شدن این مجلس ارائه کرد و وظیفه خطیر نمایندگان مجلس خبرگان در خصوص دفاع از ولایت فقیه را گوشزد کرد. /924/د102/ج

ارسال نظرات