۱۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۱۱۲۳۳۲
ویژه طلاب خواهر خوزستان؛

دوره تکمیلی تدبر روشمند قرآن در قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دوره تکمیلی تدبر روشمند قرآن کریم از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان ویژه طلاب خواهران در شهر مقدس قم برگزار شد.
دوره تکمیلی تدبر روشمند قرآن در قم برگزار شد
به گزارش خبرگزاری رسا، دوره تکمیلی تدبر روشمند قرآن کریم از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان در شهر مقدس قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این دوره در راستای برگزاری طرح تدبر قرآن کریم در مدارس علمیه خواهران استان خوزستان توسط معاونت فرهنگی حوزه های علمیه خواهران خوزستان به انجام رسید.

این طرح که با هدف تدبر و تفکر در آیات قرآن کریم و در نهایت اطلاع رسانی از محتوای کتاب الهی به مخاطبین برگزار شد، دارای برنامه های تالیف کتاب آموزشی از سوی استاد، تکثیر متن آموزشی و ارسال به مدارس، برگزاری آزمون به طور همزمان در سراسر استان است.

لازم به ذکر است، تعداد 14 نفر از مربیان مدارس علمیه خواهران استان که دوره مقدماتی را با موفقیت گذرانده اند، در این دوره شرکت کرده اند.

قابل ذکر است، دوره تکمیلی تدبر روشمند قرآن کریم که همه ساله بر پا می شود ویژه طلاب خواهران پایه پنجم سیکل و پایه سوم دیپلم می باشد.

بر اساس این گزارش، این دوره از 16 تا 18 شهریورماه سال جاری در اردوگاه حضرت فاطمه سلام الله علیها شهر مقدس قم برگزار شد.

گفتنی است، در پایان این دوره سه روزه، با گرفتن آزمونی از شرکت کنندگان طلاب حوزه علمیه خواهران خوزستان به کسانی که نمره حد نصاب قبولی را آورده اند مدرک تکمیلی دوره تدبر روشمند در قرآن کریم داده شد./9463/د102/ص
ارسال نظرات