۲۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۰:۳۹
کد خبر: ۱۱۲۷۲۹
همزمان با هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد؛

بازدید نمایندگان سازمان ملل از مناطق عملیاتی خوزستان

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل انتظامی و مرزی استانداری خوزستان، از بازدید نمایندگان سازمان ملل از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خوزستان خبر داد.
بازديد از مناطق جنگي
عبدالرحیم ناطقی، مدیرکل انتظامی و مرزی استانداری خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از بازدید نمایندگان سازمان ملل از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خوزستان خبر داد و گفت: نمایندگان سازمان ملل روز بیست و هفتم شهریورماه وارد ایران و روز بیست و هشتم شهریورماه جهت بازدید از مناطق عملیاتی و مرزی آلوده به مین رژیم بعث عراق به خوزستان سفر خواهند کرد.

وی افزود: جهت حفظ ارزش های اسلامی و بازتاب اقدامات سازنده‌ای که در مناطق مرزی و عملیاتی استان به ویژه منطقه چزابه صورت گرفته، باید تمام توان خود را همزمان با ورود این کارشناسان عالی رتبه سازمان ملل به استان به کار گیریم.

ناطقی خاطرنشان کرد: شفاف سازی و رسانه ای کردن چگونگی تجاوز کشور عراق در آن زمان و آلوده ساختن بخشی از مناطق مرزی استان به مین های جنگی از مواردی بوده که تمام جهانیان باید از آن آگاه شوند.

وی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: در این بازدید وضعیت زمین های پاکسازی شده و موانع و مشکلات زمین های دست نخورده و در حال پاکسازی مورد بررسی قرار می گیرد و این هیأت همچنین با هماهنگی‌های فرمانداری شوش از جاذبه‌های این شهرستان بازدید خواهند کرد./9461/پ202/س
ارسال نظرات