۲۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۱۱۲۷۴۶
آیت الله سبحانی:

نهادهای اعزام مبلغ با هماهنگی بیشتر مانع نابسامانی امر تبلیغ شوند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله سبحانی در دیدار معاون تبلیغ حوزه های علمیه گفت: ارگان‌های اعزام مبلغ باید با هماهنگی بیشتر مانع نابسامانی در این امر و تکرار اعزام مبلغ به یک منطقه شوند.
ديدار معاون تبليغ حوزه و حضرت آيت الله سبحاني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سبحانی از مراجع تقلید در دیدار معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه، مدیران این معاونت و مدیران مرکز آموزشهای تخصصی تبلیغ آثار و برکات فعالیت‌های معاونت تبلیغ حوزه را عالی ارزیابی کرد و خواستار هماهنگی ارگان‌های اعزام مبلغ شد.

 این مرجع تقلید اظهار داشت: همه ما شاگردان مکتب امام خمینی(ره) هستیم و امروز خدمات حوزه‌های علمیه به برکت انقلاب اسلامی ایران است.

حضرت آیت الله سبحانی در این دیدار با تشریح وضعیت فرهنگی مناطقی از کشور اظهار داشت: در شرایط کنونی تربیت مبلغان جوان با تحصیل کوتاه مدت در حوزه های علمیه و اعزام به مناطق مورد نیاز کشور ضروری است.

وی با اشاره به برخی دروس و متون حوزه تاکید کرد: تدریس برخی از متون و دروس حوزه برای طلابی که قصد هجرت و تبلیغ دارند ضروری نیست.

رییس موسسه تحقیقاتی امام صادق(ع) با اشاره به تلاش دشمنان برای القای شبهات در بین جوانان بیان داشت: لازم است مبلغان جوان برای رویارویی با دشمنان با شبهات مختلف آشنا شوند.

این مرجع تقلید با تاکید بر ضرورت استقرار مبلغان در مناطق محروم تصریح کرد: تلاش کنید مبلغان جوانی که تربیت می کنید برای مدت طولانی در مناطق محروم مستقر شوند تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند.

این استاد درس خارج حوزه علمیه قم خواستار ساماندهی اعزام مبلغ از سوی ارگان‌های مختلف شد و اظهار داشت: ارگان‌های اعزام مبلغ باید با هماهنگی بیشتر مانع نابسامانی در این امر و تکرار اعزام مبلغ در یک منطقه شوند./919/پ203/ع

ارسال نظرات