۰۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۱۱۳۳۵۳
در سالروز شهادت امام صادق؛

پیکر شهید دفاع مقدس در فریدونکنار به خاک سپرده شد

خبرگزاری رسا ـ پیکر شهید هشت سال دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در شهرستان فریدونکنار تشییع و به خاک سپرده شد.
تشييع پيکر شهيد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، پیکر تکاور شهید نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، محمدحسین کریمی نسب همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در شهرستان فریدونکنار تشییع و به خاک سپرده شد.

صبح امروز پیکر مطهر شهید کریمی نسب به منظور انتقال به آرامگاه ابدیش در گلزار شهدای منطقه فیروزآباد فریدونکنار به حوزه مقاومت بسیج شهری حضرت محمد رسول الله (ص) سپاه شهرستان منتقل  شد که با استقبال بی سابقه و دیدنی آحاد مردم حزب الله همراه بود.

براساس این گزارش، جمعیتی که ساعتی پیش از شروع مراسم تشییع در مقابل حوزه مقاومت بسیج شهری حضرت محمد رسول الله(ص) سپاه شهرستان آماده وداع با شهید محمدحسین بودند تابوت را در دست گرفته و در مسیر تشییع چندین بار گلریزان کردند.

برنامه با حضور چشمگیر آحاد مختلف مردم ولایت مدار شهرستان فریدونکنار و نیروهای نظامی و انتظامی انجام شد به گونه ای که مسیر پنج دقیقه ای حوزه مقاومت بسیج شهری حضرت محمد رسول الله (ص) سپاه فریدونکنار گلزار شهدای مسجد امام سجاد (ع) بیش از یک ساعت به طول انجامید.

جمعیت گریه کنان و سینه زنان به جلو می رفت و شاید جالب ترین نکته قابل ذکر همراه شدن مسافران تابستانی در این مراسم بود، در گوشه و کنار جمعیت حاضر که بسیار گسترده بود نیز دسته های نوحه بصورت مردمی و خودجوش به راه شده بود و البته مداحی نیز در اتومبیل از پیش تعیین شده حال و هوای خاصی به برنامه داده بود.

رژه سربازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی از شهرستان بابلسر که تعدادشان به بیش از 200 نفر می رسید نیز از دیگر برنامه های امروز در مسیر تشییع پیکر مطهر این شهید در شهرستان فریدونکنار بود.

سرانجام با گذشت بیش از دو ساعت از مراسم تشییع پیکر شهید محمدحسین کریمی نسب در گلزار شهدای زادگاهش خاکسپاری شد./950/پ202/ش
ارسال نظرات