۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۱۱۳۸۹۲
معاونت تبلیغ حوزه اعلام کرد:

فراخوان شرکت در دوره فیلم نامه نویسی و نقد فیلم ویژه طلاب

خبرگزاری رسا ـ اداره کل امور رسانه های معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه قم، از طلاب علاقه مند به آموزش فیلم نامه نویسی و مبانی نقد فیلم، نام نویسی می کند.
فيلم سازي تصوير برداري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اداره کل امور رسانه های معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه قم، از طلاب علاقه مند به آموزش فیلم نامه نویسی و مبانی نقد فیلم نام نویسی می کند.

بر اساس این گزارش،‌ حضور عالمانه و ضابطه مند طلاب در عرصه رسانه از اهداف برگزاری این دوره آموزشی ذکر شده است. عضویت فارغ التحصیلان واجد شرایط در گروه های علمی اداره رسانه جهت بررسی طرح های رسیده، اعطای مدرک داخلی و قرار گرفتن در اولویت جذب نیروی این اداره، معرفی به سازمان صدا و سیما و نهادهای دیگر به عنوان کارشناس تایید شده حوزوی، معرفی آثار برتر به مراکز تولید، حمایت مالی و اجرایی از طرح ها و تولیدات مورد تایید معاونت تبلیغ، بخشی از امتیازات در نظر گرفته شده برای فارغ التحصیلان در این دوره آموزشی است.

شایان ذکر است، اداره رسانه های صوتی و تصویری معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه به عنوان تنها متولّی مصوّب حوزه در امور مرتبط با رسانه ها است.

علاقه مندان به نام نویسی تا 14 مهرماه مهلت دارند با شماره تلفن 2940597 پیش شماره 0251 بین ساعات 9 تا 14 تماس گرفته یا به نشانی قم ـ 45 متری صدوق ـ 20 متری فجر ـ 20 متری دانش ـ معاونت تبلیغ حوزه های علمیه، اداره رسانه های صوتی و تصویری مراجعه کنند.

همچنین فرم نام نویسی از اینجا قابل دسترسی است./919/ت302/ع

ارسال نظرات