۲۰ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۱۱۴۵۵۰

عناوین چند خبر کوتاه از خوزستان

خبرگزاری رسا ـ تشکیل جلسه ستاد احیای امربه معروف ونهی از منکر در شوشتر، برگزاری امتحان دوره های تربیت معلم قرآن کریم درشهرستان رامهرمز و کسب مقام دوم در جشنواره سفرنامه نویسی رضوی از سوی یک خوزستانی از مهم‌ترین عناوین چند خبر کوتاه از استان خوزستان می باشند.
خبرگزاري رسا
به گزارش خبرگزاری رسا در خوزستان، تشکیل جلسه ستاد احیای امربه معروف ونهی از منکر در شوشتر، برگزاری امتحان دوره های تربیت معلم قرآن کریم درشهرستان رامهرمز، کسب مقام دوم در جشنواره سفرنامه نویسی رضوی توسط یک خوزستانی و اجرای گفتمان دینی جوان در دبیرستان معارف اسلامی صدرای شوشتر از عناوین چند خبر کوتاه از استان خوزستان می باشد

جلسه ستاد احیای امربه معروف ونهی از منکر در شوشتر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری رسا در خوزستان، جلسه ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر با حضور اعضای این ستاد درناحیه مقاومت بسیج شوشتر برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام شهریاری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر با اشاره به هجوم گسترده فرهنگی غرب به اسلام و مبانی مستحکم آن، خواستار تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در همه مدارس، دانشگاهها، سازمانها و ادارات شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با تشکیل این شوراها شاهد گسترش هر چه بیشتر این فریضه الهی در تمام جامعه خواهیم بود.

گفتنی است در پایان این جلسه سایر عضای ستاد به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

برگزاری امتحان دوره های تربیت معلم قرآن کریم درشهرستان رامهرمز

حجت السلام حسینوند، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامهرمز از برگزاری امتحان ورودی دوره های تربیت معلم قرآن کریم در شهرستان رامهرمز خبرداد.

وی با اشاره به استقبال مردم رامهرمز از این طرح قرآنی، گفت: این مراسم با حضور صدها نفر از خواهران و برادران برگزار گردید که قبول شدگان این آزمون می توانند از اول آبان ماه در کلاسهای این دوره شرکت کنند
حجت الاسلام حسینوند در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: بحمدالله استقبال مردم ازبرنامه های قرآنی در این شهرستان بسیارعالی است و در نقاط شهر و روستا مردم خواستارتشکیل کلاسهای قرآن و معارف اسلامی هستند.

کسب مقام دوم سفرنامه نویسی رضوی از سوی یک خوزستانی

به گزارش خبرگزاری رسا در خوزستان، سومین جشنواری سراسری خاطره نویسی و سفرنامه نویسی فرهنگ رضوی از سری برنامه های نهمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) در یاسوج با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

در این جشنواره که با حضور وصفی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولین استانی، شاعران و نویسندگان سراسر کشور برگزار شد، علی بهرامی از شاعران و نویسندگان استان خوزستان و مسئول انجمن ادبی اندیشه شهرستان شوشتر موفق شد در بخش سفرنامه نویسی، مقام دوم این جشنواره را با سفرنامه "حضور" کسب نماید.

گفتمان دینی جوان در دبیرستان معارف اسلامی صدرای شوشتر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری رسا در خوزستان، جلسه گفتمان دینی جوان با موضوع امامت و ولایت در دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای شوشتر برگزارشد

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام شهریاری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر در این گفتمان با اشاره به تبیین جایگاه امامت دراسلام و مکتب تشیع پرداخت و آن را مهمترین اصل از اصول اسلام دانست که صلاح دنیا و آخرت جامعه در اعتقاد و اطاعت از آن است.

گفتنی است در پایان این مراسم دانش آموزان به طرح سوالات خود پرداختند که حجت الاسلام شهریاری به آنان پاسخ داد./9464/پ203/س
ارسال نظرات