۱۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۱۱۶۰۵۹
مدیر حوزه علمیه خوزستان:

ملت ایران راه نوین اسلام برای زندگی کردن را به جهان ارائه دهد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حاجتی عنوان داشت: امروزه ملت ایران باید راه نوین زندگی کردن را به جهان ارائه دهد، راهی که دین، دنیا را آباد کند و معنویت در آن حاکم شود.
حجت الاسلام و المسلمين حاجتي حجت الاسلام و المسلمين حاجتي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان، امروز در دومین اجلاسیه سراسری مبلّغان و مدیران مدارس شبانه روزی خوزستان، خاطرنشان ساخت: امروزه بیداری اسلامی و جهانی به دنبال راه نوین زندگی است که همان انقلاب اسلامی ایران می باشد.

وی با بیان این که تردیدی نیست که نهضت های آزادی خواه جهان الهام بخش از انقلاب اسلامی ایران است، ابراز داشت: مایه تعجب است، کشوری که ادعای دموکراسی می کند، استادان دانشگاه خود را دستگیر و در ملأ عام آن را دست بند می زنند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با اشاره به پیش بینی های امام خمینی پیرامون خیزش های آزادی خواه در سراسر دنیا، ابراز داشت: زمانی که رزمندگان در جبهه های جنگ عقب نشینی می کردند، امام خمینی(ره) وعده بیداری اسلامی و جهانی به ملت ایران می داد.

حجت الاسلام حاجتی ادامه داد: امروزه ملت ایران باید راه نوین زندگی کردن را به جهان ارائه دهد، راهی که دین، دنیا را آباد کند و معنویت در آن حاکم شود.

وی به تبلیغ مبلّغان طرح هجرت در مدارس اشاره کرد و افزود: اگر معلمان در کنار مبلّغان در مدارس فعالیت های فرهنگی خود را افزایش دهند و قرار گیرند در آینده شاهد دانش آموزانی همچون شهداء نوجوان دفاع مقدس خواهیم شد.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، با بیان این که باید معارف قرآنی را به صورت صحیح به دانش آموزان ارائه داد، اظهار کرد: متأسفانه ما از وجود گوهری همچون قرآن کریم غافل هستیم.

مدیر حوزه علمیه خوزستان گفت: مبلغان باید از کمترین امکانات خود بهترین استفاده را ببرند./9463/پ203/ص
ارسال نظرات