۲۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۱۱۷۱۷۹
مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه سیستان‌و‌بلوچستان:

بیداری اسلامی حاصل 32 سال تأثیرگذاری ‌انقلاب اسلامی‌ است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: طبق رهنمود مقام معظم رهبری، بیداری اسلامی در کشورهای منطقه، برگرفته از انقلاب اسلامی ایران در دوران 32 سال تأثیرگذاری است.
حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبي، مسؤول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه سيستان و بلوچستان
حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، با اشاره به جنبش وال استریت در آمریکا و برخی کشورهای اروپایی، اظهار داشت: نظام سرمایه‌داری غرب، دچار معضلات اقتصادی، اخلاقی و فساد فرهنگی است و نهایتا این مسأله گریبانگیر خودشان شد.

وی تاکید کرد: آمریکا و دولت های غربی در یک دهه اخیر به دلیل دو لشکر‌کشی عظیمی که به افغانستان و عراق داشتند، پشتوانه مردمی خود را از دست دادند.

حجت الاسلام پورذهبی افزود: خوشحالیم که این اتفاق زمانی افتاد که بیداری اسلامی در کشورهای منطقه به وجود آمد و هم در نقطه ای از جهان که خود را سردمدار همه عالم می دانست.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه سیستان و بلوچستان خاطر‌نشان ساخت: انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی با پشتوانه دینی و مذهبی و همین‌طور با پشتوانه مردمی، همچنان پایدار و سربلند باقی خواهد ماند و امیدواریم روزی برسد که مردم کشورهای اسلامی، افزون بر این بیداری که از لحاظ اقتصادی و فرهنگی کسب کرده اند، بتوانند از آموزه های دینی و مذهبی استفاده کنند و مستکبران را از تخت حکومتی‌شان به زیر بکشانند./940/ت303/س

ارسال نظرات