۰۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۱۱۹۶۸۴
فرمانده قرارگاه کربلا:

‌قدرت سایبری ایران فراتر از تصور دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده قرارگاه کربلا، قدرت سایبری ایران را فراتر از هر کشور دیگری دانست و اظهار داشت: امروزه دشمنان با شیوه‌های جنگ نرم و سایبری، در برابر ما موضع گیری کرده اند اما قدرت بازدارندگی و مقابله ما با این تهدیدها بسیار بالا بوده و برای دشمن قابل تصور نیست.
اينترنت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا خوزستان، احمد دانش‌پژوه، فرمانده قرارگاه کربلا، ظهر روز گذشته در مراسم یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر، اظهار داشت: امروزه دشمنان با شیوه‌های جنگ نرم و سایبری، در برابر ما موضع گیری کرده اند اما قدرت بازدارندگی و مقابله ما با این تهدیدها بسیار بالا بوده و برای دشمن قابل تصور نیست.

وی بیان داشت: امروز کشور ایران جزو نخستین کشورهای قدرتمند در جهان است و نسبت به گذشته رشد فزاینده‌ای داشته و پیشرفت تکنولوژی دریایی و اطلاعاتی و سایبری گواه این مدعا است.

این مقام مسؤول‌ اذعان داشت: دشمنان ایران اسلامی با همه قوا در تلاش برای هستند تا فضای جامعه را فضایی بسیار دلسرد کننده و ناامن نشان دهند اما دانشجویان و فرهیختگان این ملت باید دقت لازم را داشته باشند و در مقابل آن‌ها با هوشیاری و بصیرت کامل ایستادگی کنند.

دانش پژوه با اشاره به روایاتی از پیامبر اعظم‌(ص)‌ تصریح کرد: پیامبر همواره از عملکرد دو گروه رنج می‌برند یکی افراد سیاسی که بی دین بودند و دوم افراد با دین و معتقد اما جاهل و نادان، و این یعنی بی بصیرتی محض؛ از این رو باید با بصیرت کامل و توجه به سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

فرمانده قرارگاه کربلا زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را یک امر مقدس و ضروری برشمرد و گفت: شهدا به تکلیفشان عمل کردند و ما نیز باید به تکلیف خود عمل کنیم و تا زمانی که یاد و خاطره شهدا را در کشور و نظام مقدس اسلامی به یاد می‌آوریم پایه‌های نظام ما محکم خواهد ماند.

دانش‌پژوه در پایان سخنان خود، به رشادت‌های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: شهدای ما به فرمان امام و به پیروی از شهدای کربلا به تکلیف خود عمل کردند و با رشادت‌های خود تهدیدات و سختی‌ها را به فرصت تبدیل کردند و به راستی صداقت و صفا در شهدای ما آنقدر زیاد بود که وقتی به دشمن حمله کردند این حمله و یورش با اوج عزت و زیبایی و اوج اطاعت همراه بود./9465/پ202/س

ارسال نظرات