۰۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۱۲۱۸۳۱

برگزاری بیش از دو هزار ویژه برنامه دهه فجر در آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری بیش از دو هزار ویژه برنامه دهه فجر در استان خبر داد.
حجت الاسلام حسين تقي زاده، مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی امروز پیش از خطبه های نماز جمعه تبریز به تشریح ویژه برنامه های گرامیداشت سی و سومین دهه فجر انقلاب اسلامی ایران در استان پرداخت.

وی با بیان اینکه برای هماهنگی برنامه های دهه فجر امسال، 25 کمیته هماهنگی و20 ستاد شهرستانی تشکیل شده است، اظهار داشت: علاوه بر ستاد و کمیته های دهه فجر مرکز استان، در تمام شهرستان ها، ستادهای هماهنگی برنامه های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل و فعالیت های خود را شروع کرده اند.

حجت الاسلام تفی زاده از برگزاری بیش از دو هزار ویژه برنامه دهه فجر در استان خبر داد و افزود: برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن، زنگ انقلاب در تمامی مدارس و افتتاح نزدیک به 500 پروژه عمرانی از مهمترین برنامه های پیش بینی شده است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه اولویت برنامه های پیش بینی شده، تبیین بیش از پیش دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل است، تصریح کرد: رهبری حکیمانه امام راحل، وحدت و یکپارچگی و حضور همه جانبه مردم در صحنه از مؤلفه های اصلی پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی رژیم ستمشاهی بود.

وی بصیرت و آگاهی اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و استقامت و پایداری در مقابل توطئه های مختلف دشمنان را لازمه حضوری عزتمند در دهه چهارم انقلاب اسلامی دانست و حضور گسترده مردم در جشن های بزرگداشت ایام الله دهه فجر به ویژه حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن را مورد تاکید قرار داد.

حجت الاسلام تقی زاده با تاکید بر اینکه محوریت برنامه های دهه فجر امسال تبیین جایگاه و نقش ولایت در طول 33 سال گذشته خواهد بود، افزود: در شرایطی که دشمن تمام توان خود را برای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی به کارگرفته و درصدد تضعیف روحیه مردم و جایگاه ولایت فقیه است، حضور مقتدرانه مردم در مراسم ایام الله دهه فجر این توطئه ها را نقش بر آب می کند.

وی با بیان اینکه دشمن تمام توان خود را علیه ملت ایران اسلامی در جهت تضعیف روحیه خودباوری و استکبارستیزی به کار گرفته است، گفت: الگوی بیداری و خیزش مردم مسلمان کشورهای اسلامی، انقلاب اسلامی ایران است، بعد از ارتحال حضرت امام، رهبر معظم انقلاب با هدایت و رهبری حکیمانه خود، انقلاب اسلامی را در برابر توطئه های گوناگون استکبار جهانی و دشمنان و بدخواهان این نظام مدیریت کرده اند.

حجت الاسلام تقی زاده ویژه برنامه های دهه فجر را مقدمه ای برای حضور باشکوه ملت در حماسه 12 اسفند دانست و تصریح کرد: هر قدر مراسم دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن باشکوه‌تر برگزار شود، در حضور حداکثری مردم در انتخابات نیز اثر خواهد گذاشت../935/پ202/ص
ارسال نظرات