۱۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۲۲۳۶۳

آخرین اخبار انتخابات نهم مجلس در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتخابات استان خوزستان به بیان آخرین اخبار از انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خوزستان پرداخته است.
انتخابات
حمید قناعتی، رییس ستاد انتخابات استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به آمار نامزدهای انتخاباتی استان خوزستان جهت نمایندگی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در روزهای ابتدایی ثبت‌نام 318 نفر نام‌نویسی کرده که پس از گذشت چند روز از زمان نام نویسی 14 نفر از آنها انصراف خود را اعلام کردند.

رییس ستاد انتخابات استان خوزستان خاطرنشان کرد: در هیئت نظارت، هیئت‌های اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 52 نفر رد صلاحیت شده که در صورت امکان سعی بر این شده است تا این مقدار را به حداقل رسانده تا زمینه حضور حداکثری مردم را نیز فراهم کرده باشیم.

قناعتی با اشاره به دلایل رد صلاحیت برخی از کاندیداهای ثبت نام شده ابراز داشت: کسانی می توانند در این رقابت سالم شرکت کنند که بتوانند از عزت و دین مردم دفاع کرده و شروط و استانداردهای لازم برای حضور در مجلس را داشته باشند.

وی همچنین از آخرین اخبار افراد رد یا تایید صلاحیت شده در استان خوزستان خبر داد و اضافه کرد: در روزهای گذشته تعداد 18 کاندیدا که پیش از این شرایط احراز صلاحیت را کسب نکرده بودند، تایید شده که در این بین نام تعدادی از نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی نیز دیده می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان در پایان سخنان خود اذعان داشت: به دنبال آن هستیم با انجام بررسی‌های لازم تا پایان وقت قانونی که شورای نگهبان در اختیار ما گذاشته آمار تعداد کاندیداهای حائز صلاحیت را به حداکثر برسانیم./9464/پ202/س
ارسال نظرات