۱۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۱۲۲۵۱۸
مسؤول شورای هماهنگی گیلان:

گفتمان انقلاب و امام راحل زمینه بیداری اسلامی را فراهم کرده است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، دهه فجر را فرصتی برای ترویج گفتمان انقلابی برشمرد و گفت: امروز گفتمان انقلاب و امام راحل به همه دنیا صادر و زمینه بیداری اسلامی را فراهم کرده است.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام مجتبی اشجری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گیلان امروز در نشست هماهنگای برگزاری راهپیمایی 22 بهمن استان با تبریک ایام الله دهه فجر و فرارسیدن میلاد نبی گرامی اسلام(ص) و امام صادق(ع) گفت: نگاه دوستان و دشمنان نظام به عظمت جمعیت حاضر در راهپیمایی یوم الله بهمن خواهد بود.

حجت الاسلام اشجری با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی در همه صحنه ها خوش درخشیده اند، ادامه داد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن باعث امیدواری دوستان نظام و یأس و ناامیدی دشمنان انقلاب خواهد شد.

وی با بیان این که شاکله نظام مقدس جمهوری اسلامی مردمی است، اظهار داشت: به فضل الهی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برگ زرین دیگری بر دفتر انقلاب اسلامی خواهند افزود.

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان اظهار امیدواری کرد تا از فضای ایام الله دهه مبارک فجر برای زمینه سازی حضور با شکوه توأم با بصیرت مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نهایت بهره برداری انجام شود.

حجت الاسلام اشجری، دهه فجر را فرصتی برای ترویج گفتمان انقلابی برشمرد و تصریح کرد: امروز گفتمان انقلاب و امام راحل به همه دنیا صادر شده است و زمینه بیداری اسلامی را فراهم کرده است.

وی با اشاره به تفرقه افکنی و توطئه های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: حضور قشرهای مختلف و نمایش این وحدت همدلی همچنین سبب خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود.

حجت الاسلام اشجری با بیان این که انقلاب اسلامی پس از سی و سه سال همچنان با قدرت در راستای اهداف مقدس و آرمان های الهی خود حرکت می کند ادامه داد: امروز جهان شاهد موفقیت ایران اسلامی در عرصه های مختلف به خصوص علمی، سیاسی و اقتصادی است.

وی، برگزاری با شکوه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را بسیار با اهمیت خواند و افزود: راهپییمایی یوم الله 22 بهمن سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور مردم با شکوه تر از همیشه در کشور و به ویژه شهرستان رشت برگزار می شود.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه سخنان خود گفت: حجت الاسلام ذالنور نیز در مراسم روز 22 بهمن استان در رشت سخنرانی خواهد کرد.

حجت الاسلام غلامرضا شفیعی زاده، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان نیز در ادامه این جلسه، دستاوردهای انقلاب را غیرقابل شمارش دانست و افزود: نظام اسلامی در چهار مولفه اقتدار معنوی و دینی، سیاسی، اقتصادی و نظامی به مردم، خدمات ارائه کرده است.

وی با اشاره به موج بیداری اسلامی متأثر از انقلاب اسلامی اظهار داشت: موج بیداری اسلامی نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در جهان فراگیر شده است.

امام جمعه موقت رشت با تاکید بر اقتدار سیاسی ایران اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ معادله ای در دنیا بدون توجه به تأثیرگذاری جمهوری اسلامی مطرح نمی شود.

وی به رشد اقتصادی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: این در حالی است که در دوران رژیم ستم شاهی، ایران وضعیت اقتصادی مناسبی نداشت./950/پ202/س
ارسال نظرات