۱۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۱۲۴۲۹۲
نامزد اصولگرای زنجان:

آرمان اصولگرایان در چارچوب اندیشه های مقام معظم رهبری تعریف شده است

خبرگزاری رسا ـ کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان زنجان گفت: آرمان و هدف اصولگرایان در چارچوب دیدگاه ها و اندیشه های مقام معظم رهبری تعریف می شود.
اصول گرايان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، محمد اسماعیلی، کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان زنجان، چهارشنبه نهم اسفند در جمع اقشار مختلف مردم این شهر اظهار داشت: انتخابات نماد اراده ملت در سرنوشت خود است، ایران اسلامی امروز با برگزاری بیش از 30 انتخابات الگویی برای دیگر ملت های آزاده شده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دشمنان برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات ادامه داد: باید دانست در داخل نیز اگر کسانی با هزینه‌های میلیاردی درصدد کسب جایگاه در مجلس هستند، علاقه‌ای به خدمتگزاری ندارند، چراکه چنین هزینه هایی با توصیه های رهبری منافات دارد.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان زنجان با بیان اینکه آرمان و هدف اصولگرایان در چارچوب دیدگاه ها و اندیشه های مقام معظم رهبری تعریف می شود، افزود: همه کسانی که در نظام اسلامی مبتنی بر اصول ولایی مسؤولیت می‌پذیرند، باید هرجا که انقلاب به آنها نیاز داشت پای کار آمده و مدافع انقلاب باشند.

وی با اشاره به اینکه مردم کسانی را که برای رسیدن به دنیای خود تلاش می‌کنند را نمی‌پذیرند، تصریح کرد: کسانی که در مجلس به عنوان راس امور حاضر می‌شوند؛ ضروری است برای نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم و دفاع از نظام تلاش کنند.

اساعیلی در ادامه با تاکید بر حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات گفت: ملت ایران هرگز در مقابل توطئه های دشمنان تسلیم نشده و نخواهد شد و 33 سال ایستادگی با تحمل همه محدودیت‌ها و تحریم نمونه واقعی و عینی این شکوه استقامت و ایستادگی است.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در زنجان با بیان اینکه باید بهترین انسان‌ها، دلسوزترین، معتقدترین و کارآمدترین افراد در راس امور قرار گیرند، افزود: اگر به دنبال ساماندهی برخی از امور هستیم، باید در چارچوب‌های وصیت‌نامه امام خمینی(ره) و بیانات مقام معظم رهبری شاخص‌ها را انتخاب کنیم.

وی با تاکید بر این که مردم باید به انتخاب دلسوزترین افراد اقدام کنند، تا افراد لایق و آشنا به امور در راس نظام قرار گیرند، افزود: برای روی کار آمدن مجلس کارآمد، توانمند، استکبارستیز، ولایت مدار و دلسوز ملت، نیازمند بصیرت و توجه به شاخص های رهبری در انتخاب نماینده اصلح هستیم./935/پ202/س
ارسال نظرات